בטקס שנערך אתמול (חמישי, 28.9), במועצה לישראל יפה בנוכחות אלוף פיקוד העורף, רפי מילוא, עיריית הרצליה זכתה ב-5 כוכבים (מתוך 5) בתחום אחזקת המקלטים הציבוריים וכשירותם לשעת חירום.
האות ניתן לעירייה לאחר תחרות בין הרשויות בארץ, בה נבחנה כשירותם של המקלטים הציבוריים ונמצא כי המקלטים בעיר עומדים בסטנדרט גבוה של תחזוקה וכשירות לשעת חירום.
בשנה האחרונה, השקיעה העירייה כ-2 מיליון שקלים בתחזוקה, ניקיון והכנסת מערכות טכנולוגיות מתקדמות במקלטים ברחבי העיר, והיא ממשיכה לעשות זאת כל העת כחלק מתכנית רב שנתית.
מנכ”ל העירייה, עו”ד אהוד לזר: “עיריית הרצליה פועלת ללא לאות ודואגת לתחזק את המקלטים העירוניים, כחלק מהיערכות ומוכנות העיר לשעת חירום. אני מודה למחלקת חירום באגף הביטחון על העבודה הטובה והמקצועית. אנו נגיע לכל המקלטים בעיר ונדאג לתחזק ולשדרג אותם באופן אופטימלי לשעת חירום”.
תגובות