ראש העיר רעננה חיים ברוידא ידוע כחובב שירה ידוע ואף זמר בפוטנציה, שמפעם לפעם מוכיח כישוריו הקוליים המפתיעים. אמש, יום שלישי 24 בספטמבר, עלה ברוידא על הבמה במהלך קונצרט הסליחות העירוני בהשתתפות קובי פרץ חננאל אוחנה התזמורת האנדלוסית הישראלית – בניצוחו של רועי אזולאי.

במהלך המופע, הזמין פרץ לבמה את ברוידא, והשניים פצחו בדואט לצלילי “על הדבש ועל העוקץ”. תוך כדי חיבוק חמים מפרץ, הרגיש ראש העיר בנוח על הבמה והוכיח יכולות קוליות לא מבוטלות.