במסגרת שיתוף פעולה של עיריית הרצליה עם משטרת גלילות, התקיימה היום (שישי, 19.8) באזור התעסוקה של הרצליה פעילות אכיפה והסברה לרוכבי אופנועים.

במסגרת הפעילות נבדקו קרוב ל-100 אופנועים שנסעו באזור וחולקו שני דוחות לנהגים בגין טסט שאינו בתוקף.

במקביל לפעילות האכיפה, מטה הבטיחות העירוני העניק שי לרוכבי האופנועים הזהירים – כפפות רכיבה, עטים ממותגים וחומרי הסברה.