נהגים שימו לב: במהלך ימי מבצע שאגת הארי לא תתקיים אכיפה על חניות המסומנות בכחול-לבן ובכתום-לבן ברחבי העיר – כך מודיעה הבוקר (שני ה-2 במרץ) העירייה, זאת בהתאם למדיניות העירונית ובהתאם להנחיית ראש העיר.

תושבות ותושבי כפר סבא יוכלו להחנות בחניות אלו ללא כל עלות וללא צורך בהפעלת אמצעי תשלום. ההחלטה נועדה להקל על התושבים ועל בעלי עסקים מקומיים בתקופה הביטחונית המאתגרת, ולאפשר גמישות וניידות בעיר.

במקביל, מפעילה העירייה מערך נרחב של מענים לתושבים, הכולל היערכות מלאה של מקלטים ציבוריים ומרחבים מוגנים במוסדות החינוך, הפעלת פעילויות מקוונות לחיזוק החוסן הקהילתי – ובהן הרצאות, סדנאות ותכנים חינוכיים ורגשיים – וכן העמדת מוקדי מידע וסיוע לתושבים בכל צורך.