מכונית הטסלה של ראש עיריית כפר סבא, רפי סער, צולמה שלשום בערב (7 באפריל 2025) חונה ברחוב ויצמן, מחוץ ללשכת ראש העירייה, במקום חנייה מוסדר, צבוע כחול לבן. עד כאן הכול בסדר. הבעיה, שהרכב בלט בחלקו הקדמי וחסם רמפה, המיועדת לחניית נכים סמוכה.
על פי הצילומים בשטח – אין מדובר בעבירת חנייה, שכן השטח שבו נבנתה הרמפה לנכים, כלול בחנייה המסומנת כחול-לבן.
יחד עם זאת, האופן שבו חנתה הטסלה, אינו מאפשר גישה לאנשים על כיסאות גלגלים, מהכביש אל המדרכה ולהיפך.
ציפייה לדוגמה אישית? רפי סער ועיריית כפר סבא לא הגיבו לכתבה זו.

רכב הטסלה של ראש עיריית כפר סבא רפי סער חוסם מעבר נכים. צילום: פרטי
עדיף ששני החניות מצידי הרמפה יהיו בכלל עבור הנכים-הגיון פשוט