אתמול בערב יצאה הנחיה של משרד התרבות והספורט לפיה ספורטאיות בוגרות בליגה הלאומית (השניה) בכדורסל ובכדורגל לא רשאיות לחזור להתאמן בעוד שספורטאים בליגות המקבילות לגברים רשאים להתאמן. גלית מוסאי (בתמונה מימין), תושבת הרצליה ומנהלת מחלקת הנשים בכדורסל של א.ס. רמת השרון, זועמת על ההחלטה המפלה נשים והבוקר פרסמה פוסט שזכה לתגובות רבות. הרי הוא לפניכם:

 

איך אני מספרת לילדה שלי שהיא בכתה ו', ועוד לא בת 11 שהיא לא תקבל מה שאח שלה בן 8 יקבל? שנת 2021 בפתח! כל המדינה בסגר (חוץ מכמה אח"מים שהם מעל החוק), גבר שמנסה לרצוח את אשתו והשופט לא מפרסם את שמו כי זה יהרוס ל"רוצח" את המוניטין.

פסחוף ישראלי בהרצליה. פעילויות לילדים נוער ומשפחות

אתמול בערב (כן, ביום שישי בשעה 20:00) קיבלתי הודעה שרק גברים יכולים לחזור להתאמן בספורט קבוצתי, מהליגה השניה ומטה. למה? כי נשים לא מקצועניות? כי נשים מדבקות יותר בנגיף הקורונה? כי גברים מתפרנסים מזה? כי העולם מעוות!!!

לי יש בוס שהוא יוצא דופן והוא מלך, שמסתכל על כל ספורטאי וספורטאית בצורה שווה. אבל אני דואגת, כי כך נראה העולם שלנו. ככה אני רוצה לגדל את הילדים שלי? איך אני מספרת לבת שלי? אני אומרת לה שתמשיך לחלום כי היא יכולה להגיע להכל? כי היא מוכשרת והשמיים הם הגבול או שאני מספרת לה את כל האמת? שהכל מעוות בשנת 2021! מתביישת!! לא אוותר!!!

 


להצטרפות לקבוצות הוואצאפ של "שרון אונליין"

קבוצת הרצליה לחץ כאן

קבוצת רמת השרון לחץ כאן

קבוצת רעננה לחץ כאן

קבוצת כפר סבא לחץ כאן

קבוצת הוד השרון לחץ כאן

קבוצת כפר שמריהו לחץ כאן

קבוצת כפר יונה לחץ כאן

קבוצת נדל"ן לחץ כאן

לדף הפייסבוק של "שרון און לייין" לחץ כאן

לעמוד האינסטגרם של "שרון און ליין" לחץ כאן