לאחר כשבוע ללא אימונים, קיבלה היום העירייה החלטה נכונה והודיעה כי האימונים של ספורטאי בני הרצליה בארבעה ענפים (שחייה, ג'ודו, שייט וטניס) יתחדשו ביום ראשון למשך שבוע, כאשר ביום רביעי הבא תיערך בדיקה מחודשת של המצב. גם מגרשי האימונים בכדורגל יפתחו מיום ראשון לפעילות מחלקות הנוער של הפועל ומכבי הרצליה

שרון יונתן

בשורה טובה לספורטאי בני הרצליה והוריהם: לאחר דיון שהתקיים אתמול בהשתתפות נציגי הנהגת ההורים, נציגי העירייה, מנהלי בני הרצליה ומנהלי הענפים של הספורט תחרותי/הישגי, הוחלט כי הפעילות הספורטיבית בארבעה ענפים תתחדש ביום ראשון הקרוב, לספורטאים מכיתה ה' ומעלה. מדובר על הענפים: שחיה, ג'ודו, שייט וטניס.

EYE טק. optometrists. חנות המשקפיים שלך בשרון. 1+1 אבל באמת. *בלי טריקים ובלי שטיקים! החרש 3, אזה"ת הרצליה | נייד 052-2782678 חניה ללקוחות מול החנות

במכתב ששלח הבוקר יהודה בן עזרא, מנכ"ל העירייה, לארז רבן, מנכ"ל בני הרצליה, הוא ציין: "הגורמים שהשתתפו בפגישה הציגו טיעונים משכנעים כי הפעילויות של הספורט תחרותי/הישגי יתקיימו במינימום ההכרחי תוך הקפדה מחמירה על תנאי התו הסגול בהנחיית עדי חמו". בן עזרא הדגיש כי הוחלט לאשר בינתיים את המשך הפעילות לארבעת הענפים האלו לשבוע אחד בלבד, כאשר ביום רביעי הבא תתקיים ישיבת מעקב ובה יוחלט לגבי השבוע שלאחר מכן.

בן עזרא הוסיף: "באופן מוחלט לא יינתן אישור לנושאים הבאים: השתתפויות בתחרויות וחוגים לילדים. אין לקיים בשום אופן פעילויות במתקני מוסדות החינוך (בתי ספר, אולמות ספורט ומתנ"סים). ענפים אלו יסיימו את פעילותם ב-15 לאוגוסט ויצאו לפגרה על מנת להכין את עצמם לעונה הבאה. תושבים אשר אינם מהרצליה לא יאושר להם להשתתף באימונים על מנת למנוע הדבקה חיצונית".

בתוך כך, החליטה העירייה לאשר את פתיחת מגרשי הכדורגל לפעילות מחלקות הנוער של הפועל ומכבי הרצליה ובענף זה יפתחו האימונים ביום ראשון, לשחקנים מכיתה ה' ומעלה.

לאחר שהבעתי את דעתי בנושא בתחילת השבוע כנגד ההחלטה להפסיק את האימונים לספורטאים הצעירים, זה הזמן והמקום לתת מילה טובה למקבלי ההחלטות על ההחלטה החדשה מהיום ולקוות שהספורטאים הצעירים יוכלו להמשיך את אימוניהם כרגיל בתקופה הקרובה.

עופר לוי, סגן ראש העירייה ומחזיק תיק הספורט, אמר היום בעקבות ההחלטה: "אני שמח לבשר שבישיבה שהתקיימה אתמול עם הנהלת העיר, בני הרצליה ונציגי ועד ההורים, התקבל המתווה שהצעתי לפתיחת הספורט התחרותי ענפים מכיתה ה' ומעלה. את דעותיי לגבי חשיבות העיסוק בפעילויות ספורט, כולם יודעים, הן לילדים ונוער והן לבוגרים ואת תרומת פעילות הספורט לבריאות הגוף והנפש של הספורטאים והספורטאיות, וכספורטאי אני יודע ובטוח שיש לזה חשיבות גדולה. אני רוצה לברך על ההחלטה, למרות המצב הלא פשוט, אני מאחל לכולם להמשיך להתאמן, להנות והכי חשוב שנהיה בריאים. אני מודה לראש העירייה ולמנכ"ל העירייה על תמיכתם בכל".

בעל.ת עסוק, רוצה שיכירו אותך? לקבלת חשיפות שיא בשרון אונליין לחצ.י כאן!
יהודה בן עזרא - מנכ"ל עיריית הרצליה
יהודה בן עזרא. החלטה נכונה על חזרה לאימונים

.


להצטרפות לקבוצות הוואצאפ של "שרון אונליין"

קבוצת הרצליה לחץ כאן

קבוצת רמת השרון לחץ כאן

קבוצת רעננה לחץ כאן

קבוצת כפר סבא לחץ כאן

קבוצת הוד השרון לחץ כאן

קבוצת כפר שמריהו לחץ כאן

קבוצת כפר יונה לחץ כאן

קבוצת נדל"ן לחץ כאן

לדף הפייסבוק של "שרון און לייין" לחץ כאן

לעמוד האינסטגרם של "שרון און ליין" לחץ כאן