לראיין מאמן כושר שמשלב בין אימונים לתזונה ולשאול שאלות על ההצלחות שלו זה קל מידי. אז במקום, נתערב איתכם שתוך ארבע דקות מעכשיו כבר תשתכנעו להתאמן אצל אליק ולקבל מספיק מוטיבציה כדי להתחיל לעשות טוב למען עצמכם

 

גל שרון משיח

אליק מתחיל את היום שלו בחמש בבוקר. הוא נוסע לפארק החדש והיפהפה של גליל ים בהרצליה ומתחיל למקם את הציוד שיעזור לפתוח בוקר מקפיץ ומאתגר לקבוצה של שש. לא עוברות עשרים דקות והנה הוא כבר מבשל קפה על הגזייה. "אני משקיע בלקוחות שלי הכל, אפילו בקפה". הוא צוחק. בין לבין הוא מוצא רגע לתלות יריעה גדולה, כי עומד לרדת גשם. אבל אל דאגה, היריעה תלויה רק ליתר ביטחון, משום שהגשר שמתחתיו מתאמנים מספק את המרחב הפתוח-מקורה המושלם לכושר בתקופת הקורונה. כשהשמש יוצאת, יוצאים גם לרוץ ומנצלים את המרחב. 

אליק אליהו - Alik Fit אימונים בפארק גליל ים

צילום: פרטי

מהסטודיו אל הפארק

אין ספק שזו הייתה תקופה קשה לכולם. אנשים הסתגרו, עסקים קרסו והבריאות האישית שלנו רק המשיכה להיפגע. תוסיפו לכך את העובדה שחדרי הכושר טרם נפתחו והגשם כבר מבקר לפעמים ותקבלו מספר כמעט אפסי של אפשרויות לאימונים מחוץ לבית. כדי להתגבר על זה, אליק החליט להוציא החוצה את כל חדר הכושר ולהשתמש במרחב הפתוח כדי לאמן בסטנדרטים הגבוהים ביותר, מתחת לאותו גשר עצום ומגונן בלב הפארק. 

אימוני בוטיק בקבוצות ממוקדות ומותאמות

האימונים מתקיימים בקבוצות שמחולקות על פי רמות: מתחילים, ממשיכים ומתקדמים. לכל מתאמנת או מתאמן תותאם קבוצה בהתאם לרמת הכושר הנוכחית שלהם והרצון האישי להתאמן בבוקר או בערב. מספר המקומות בכל קבוצה מוגבל במטרה לפקח על מהלך האימון ולמנוע פציעות, אבל כמובן שאפשר להשתבץ עם חברים ולהרוויח זמן איכות משותף. 

אליק elik fit מאמן כושר ותזונאי

צילום: פרטי

שילוב מנצח בין אימונים ותזונה 

הרבה אנשים בוחרים מקצוע לחיים, אבל אם תשאלו את אליק, דווקא המקצוע הוא זה שבחר אותו. כל חייו היה ספורטאי שנהנה מריצות, מרתונים והתעמלות קרקע, כאשר השירות הצבאי שלו ביחידה מיוחדת חיזק משמעותית את רמת הכושר והחיבור לתחום. הוא למד עריכת דין וראיית חשבון, אבל בשלב מסוים הבין שחיידק הכושר נותר חבוי בו ושהוא נמשך לעולם התזונה. אחרי לימודים בווינגייט ותואר ראשון במדעי התזונה באוניברסיטה העברית, הוא נחשף לתחום הטיפולי והחליט להפוך למאמן כושר ותזונאי, תוך שילוב בין שתי התשוקות.

השיטה של אליק משלבת בין דופק גבוה, כוח ואירובי ולכן האפקטיביות שלהם מהירה במיוחד. כשמתווסף לכך גם העניין התזונתי, אי אפשר שלא להרגיש שזה בינגו. מדריכי כושר באופן טבעי הם אינם תזונאים או מוסמכים לייעץ בענייני תזונה ולכן כבעל תואר בתזונה שעשה את תקופת הסטאז' בבית החולים איכילוב, אליק מסוגל להתאים לכל המתאמנים תפריט ייחודי על סמך מדדים אישיים, לצייד אותם בטיפים טובים, לייעץ לגבי סוגי מזונות שונים ועוד.

גם הציוד שהמתאמנים משתמשים בו לא טריוויאלי. יש כאן עוד הרבה מעבר למשקולות והגומיות כמו ספסלים בזווית מיוחדת, מכשירי חתירה ועוד המון אביזרי Indoor שנמצאים בחדרי הכושר הבוטיקיים, אבל אף אחד לא טורח לשלב. את הציוד המתקדם והייחודי של אליק, הוא מכין מראש לפני שעת האימון כך שהזירה מיועדת לעבודה דינמית שכבר מגבירה באופן טבעי את החשק, המרץ והאדרנלין. בנוסף, בין האימונים כל הציוד מחוטא ומנוקה, כך שכל קבוצה נהנית ללא פשרות מאימון איכותי, אכפתי ומוקפד, בהתאם לכל הנחיות התו הסגול. 

שומרים על הבריאות גם בתקופת הקורונה

הקורונה אמנם לא המציאה את אימוני החוץ, אבל התקופה האחרונה היא זו שהפכה אותם לטרנד של ממש. היכולת להשתמש במרחב הפתוח כדי לשמור על הכושר והבריאות הם כבר מזמן לא עניין ששמור רק לאנשים עם זמן פנוי וכעת כולנו מבינים שמדובר בצורך חשוב ומשנה חיים. 

קבוצות הכושר של אליק נהנות מאווירה ספורטיבית מותאמת ומושקעת ברמה הגבוהה ביותר ומתאימות לכל מי שרוצה להיכנס לכושר, להתחטב וגם לרדת במשקל, כל אחת ואחד על פי מטרותיהם. אליק: "אני גאה בזה שבזכותי אנשים מצליחים להפיק את המיטב מעצמם, נהנים להגיע לגרסה הטובה ביותר של עצמם. הם אנרגטיים יותר, מפנים מאמצים לאורך חיים בריא ובסופו של דבר גם מסיימים כל אימון עם חיוך ענק על הפנים". 

אליק elik fit מאמן כושר ותזונאי

צילום: פרטי

אליק – אימונים במרחב הפתוח

מוזמנים להתקשר לאליק: 0505464055

 


להצטרפות לקבוצות הוואצאפ של "שרון אונליין"

קבוצת הרצליה לחץ כאן

קבוצת רמת השרון לחץ כאן

קבוצת רעננה לחץ כאן

קבוצת כפר סבא לחץ כאן

קבוצת הוד השרון לחץ כאן

קבוצת כפר שמריהו לחץ כאן

קבוצת כפר יונה לחץ כאן

קבוצת נדל"ן לחץ כאן

לדף הפייסבוק של "שרון און לייין" לחץ כאן

לעמוד האינסטגרם של "שרון און ליין" לחץ כאן