היערכות שיא משטרתית באולם היובל בהרצליה לקראת המשחק הראשון שיערך הערב (שני, 6.6) בשעה 21:00 בסדרת הגמר בין בני הרצליה להפועל חולון.

נעים בעיר 2024. ספורט וכושר בגנים ובפארקים. אפריל-אוקטובר 2024. ההשתתפות ללא העלות | פרטים באתר העירייה

כבר משעות מוקדמות הוצבו באזור האולם כוחות משטרה גדולים, כאשר המטרה היא למנוע הגעה של אוהדים ללא כרטיס למתחם. במועדון שבים וקוראים רק לבעלי כרטיסים להגיע לאולם.

המשטרה אף הביאה לאזור פרשים כדי להתמודד עם כמות האוהדים הגדולים שצפויה להגיע למשחק המסקרן, כאשר הרחובות סביב האולם נחסמו לתנועה.

סוסי משטרה בסמוך לאולם היובל. צילום: פרטי

סוסי משטרה בסמוך לאולם היובל. צילום: פרטי

בני הרצליה העפילה לראשונה בתולדותיה לסדרת הגמר לאחר שהביסה את מכבי תל אביב במשחק השלישי והמכריע בסדרת חצי הגמר באולם מנורה מבטחים.

בני הרצליה שזכתה העונה בגביע המדינה, תנסה להמשיך ולעשות היסטוריה בתקווה לזכות באליפות ובכך להשלים דאבל מרשים.

מנגד, הפועל חולון שכבר זכתה בעבר באליפות, הגיעה למעמד הגמר לאחר שהדיחה בחצי הגמר את הפועל ירושלים.

EYE טק. optometrists. חנות המשקפיים שלך בשרון. 1+1 אבל באמת. *בלי טריקים ובלי שטיקים! החרש 3, אזה"ת הרצליה | נייד 052-2782678 חניה ללקוחות מול החנות
בני הרצליה. טקס הנפת גביע המדינה 2022

הזכייה בגביע המדינה. צילום: עודד קרני, איגוד הכדורסל

המשחק הערב הוא במסגרת הטוב משלושה משחקים, כאשר המפגש השני בסדרה יערך בחולון ובמידת הצורך המשחק השלישי והמכריע יערך באולם היובל בהרצליה.

הביקוש לכרטיסים הערב היה גבוה ביותר ותוך זמן קצר אזלו כל הכרטיסים למשחק הראשון שהנהלת בני הרצליה הוציאה למכירה.

למרות שגורמים רבים ניסו לשכנע את הנהלת בני הרצליה להעתיק את המשחקים הביתיים בסדרת הגמר לאולם מנורה מבטחים כדי לאפשר לקהל גדול להגיע למשחק, בקבוצה הורידו את הנושא מהפרק והבהירו כי משחקי הבית יתקיימו אך ורק באולם היובל.

"בימים האחרונים מופעלים לחצים כבדים על ראשי המועדון לוותר על יתרון הביתיות ולהעביר את סדרת הגמר להיכל מנורה מבטחים. אנו חושבים שהודעות אלו רק מחממות את האווירה ואין בהן צורך. לפני מספר שנים העפילה הפועל אילת למשחקי הגמר שהתקיימו בשיטת 2 משחקים בית\חוץ ומשחק הבית נערך באילת ללא שום בעיה וללא שום ניסיון לטעון שאין לשחק את משחק הבית באילת. לא קיימת סיבה שמשחקי סדרת הגמר בהרצליה לא יעברו בצורה טובה ושקטה, בדיוק כמו שמשחקי הכדורסל מתקיימים בהרצליה במשך עשרות שנים. גם בקרב אוהדי הרצליה ישנם ביקושים עצומים לכרטיסים ואנחנו נאלצים לסרב לאלפי בקשות רכישה של אוהדי הקבוצה. לו היה אולם של 3000-4000 צופים בהרצליה הוא היה מתמלא באוהדי הקבוצה", ציינו בהנהלת בני הרצליה.

בקבוצה הוסיפו כי: "הכל מוכן ומחכים רק לקול הקורא שיאפשר את בניית האולם החדש בהרצליה. כולנו תקווה שזה יקרה במהרה ובפעם הבאה שהרצליה תגיע למעמד מכובד שכזה זה יהיה באולם חדש וראוי, וכמונו שגם בנס ציונה, אילת, גליל עליון ועוד מקומות בארץ יבנו מתקנים ראויים וגדולים, אולם עד שזה יקרה, גם אם קבוצות אלו יגיעו לגמר ראוי שיזכו לארח באולמן הביתי. והיה ויש קבוצות שחושבות שלא ראוי שקבוצות קטנות יזכו לארח בביתן סדרת גמר, אז אפשר לחזור להכרעה בשיטת הפיינל פור עד אשר יהיו אולמות גדולים וראויים מספיק לכל קבוצות הליגה לצורך הכרעה בסדרות. למעבר להכרעה בסדרות יש גם מחיר – שקבוצה תזכה לארח באולמה הביתי והניסיון לשנות זאת הוא לא ספורטיבי ולא הוגן".


להצטרפות לקבוצות הוואצאפ של "שרון אונליין"

קבוצת הרצליה לחץ כאן

קבוצת רמת השרון לחץ כאן

קבוצת רעננה לחץ כאן

קבוצת כפר סבא לחץ כאן

קבוצת הוד השרון לחץ כאן

קבוצת כפר שמריהו לחץ כאן

קבוצת כפר יונה לחץ כאן

קבוצת נדל"ן לחץ כאן

לדף הפייסבוק של "שרון און לייין" לחץ כאן

לעמוד האינסטגרם של "שרון און ליין" לחץ כאן