מחר (רביעי, 3.8) תצא לדרך צעדת ענק בראשות משפחת גולדין מכפר סבא עד לגדר המערכת ברצועת עזה לציון 8 שנים לנפילתם של הבנים והלוחמים אורון שאול, הדר גולדין ואברה מנגיסטו בשבי ארגון הטרור חמאס.

cocktails 2022. פסטיבל הקוקטיילים. 17-18 באוגוסט. מרינה הרצליה 18:00-23:00

הצעדה שתתקיים ביוזמת משפחת גולדין ותצא מבית המשפחה בכפר סבא, תקרא לממשלת ישראל להחזיר את הבנים הביתה. הצעדה תפוצל על פני שלושה ימים.

לקראת הצעדה נתלו עשרות שלטים לאורך מסלול הצעדה בקריאה להזמין את הציבור הרחב להצטרף למאבק.

מארגני הצעדה ציינו: "שמונה שנים ברציפות שממשלות ישראל מוותרות על הלוחמים אורון והדר. הממשלה הנוכחית, כמו קודמותיה, מתנהלת ברפיסות ופשיטת רגל ערכית ומוסרית כלפי בניה, בזמן שבכל יום משוחררים עוד ועוד מחבלים, עובדים עזתיים נכנסים ויוצאים וחומרי בניין שמיועדים לשיקום פרויקט המנהרות מוזרמים כמו מים והממשלה לא מפעילה אף מנוף לחץ או סנקציה בכדי להקשיח עמדות, מול הארכי מחבל יחיא סינוואר".

תליית השלטים לקראת הצעדה. צילום: מטה המאבק, הדר שלי

הצעדה תחולק למקטעים, אליהם ניתן יהיה להצטרף בכל שלב, בכל צומת, בכל גשר ומחלף.

יום רביעי 3.8: מגן הזיכרון בכפר סבא עד לקניון "שער ראשון" בראשון לציון על כביש 4

לרשת פרח לחינוך מיוחד דרושות סייעות. לחצ.י. לפרטים

אורך המקטע: 30 ק"מ, במשך 7 שעות

נקודת התכנסות ויציאה: גן הזיכרון כפר סבא.

הצעדה תצא מגן הזיכרון בשעה 9:00 ותמשיך לאורך רחוב ויצמן מערבה עד לרחוב טשרניחובסקי, שם יפנו הצועדים ימינה ויתחברו לכביש 4 לכיוון דרום. במסגרת הצעדה, צפויים שינויים בהסדרי התנועה בכפר סבא. ציר ויצמן ייחסם לתנועת רכבים. החסימות ייפתחו וייסגרו בהתאם לקצב הליכת הצועדים, כשצפי הסיום הוא 11:00.

באשר למסלול הצעידה, מגן הזיכרון בכפר סבא עולים על 531 לכיוון מערב. במחלף כבר סבא רעננה דרום עולים על כביש 4 וממשיכים בצעידה דרומה עד ראשון לציון, קניון שער ראשון.

נקודות להצטרפות: מחלף רעננה דרום אל מחלף מורשה על כביש 4 / מחלף מורשה אל מחלף אם המושבות על כביש 4 / מחלף אם המושבות אל מחלף אלוף שדה על כביש 4 / מחלף אלוף שדה אל מחלף גנות על כביש 4 / מחלף גנות אל מחל, חולון מזרח על כביש 4 / מחלף חולון אל מחלף ראשון לציון.

חניית רכבים בתחילת היום: מגרשי חנייה רחוב נורדאו כפר סבא

חניית רכבים בסוף היום: קניון שער ראשון, ראשון לציון

יום חמישי 4.8: מקניון שער ראשון בראשון לציון עד לצומת ניצנים*

אורך המקטע: 32 ק"מ, במשך 8 שעות

שעת יציאה: 8:00

נקודת התכנסות ויציאה: קניון שער ראשון בראשון לציון

יוצאים מקניון שער ראשון בראשון לציון ועולים על מחלף גן רווה, צועדים לכיוון דרום על כביש 4 עד צומת ניצנים.

נקודות להצטרפות: מחלף חולות אל מחלף יבנה על כביש 4 / מחלף יבנה אל מחלף אשדוד על כביש 4 / מחלף אשדוד אל מחלף עד הלום על כביש 4 / מחלף עד הלום אל צומת ניצנים על כביש 4.

חניית רכבים בתחילת היום: קניון שער ראשון בראשון לציון

חניית רכבים בסוף היום: ניצנים

יום שישי 5.8: מניצנים למעבר ארז

אורך המקטע: 20 ק"מ, במשך 5 שעות

שעת יציאה: 8:00

נקודת התכנסות ויציאה: צומת ניצנים

יוצאים מצומת ניצנים וצועדים על כביש 4 אל מעבר ארז

נקודות להצטרפות: צומת כפר סילבר / צומת אשקלון / צומת כביש 4 דרך חיים בר לב / צומת יד מרדכי

חניית רכבים בתחילת היום: ניצנים

חניית רכבים בסוף היום: מעבר ארז

בסוף כל יום יהיה שאטל לנקודת ההתחלה.

תליית השלטים לקראת הצעדה. צילום: מטה המאבק, הדר שלי

להצטרפות לקבוצות הוואצאפ של "שרון אונליין"