ועדת המשנה לתכנון ובנייה הרצליה-כפר שמריהו דנה, ב-18 בפברואר 2026, בתוכנית המפורטת הר/מק/2582, החלה על נחלה בת כ-7.7 דונם ברחוב הנרקיסים 19 בכפר שמריהו, והחליטה לאשר את התוכנית בכפוף לאישור שר הפנים.

מדובר בתוכנית שמטרתה חלוקת הנחלה לשלושה מגרשים, תוך קביעת הוראות תכנוניות שיאפשרו את פיצול המגרשים, והסדרת הבנייה בהם של שלושה בתים פרטיים נפרדים.

יוזם ומגיש התוכנית הוא דוד דרך והמתכננת ענת דרך אגבר.

התוכנית אינה עוסקת בהגדלת היקף זכויות הבנייה הכולל, אלא רק בהסדרה מחודשת של אופן חלוקתן בתוך המתחם, לצד קביעת גבולות מגרשים, קווי בניין ופרמטרים תכנוניים נוספים שיאפשרו את הפיצול וההפרדה בפועל.

ההחלטה לאשר את התוכנית התקבלה בוועדה המקומית פה אחד.