ראש עיריית רמת השרון, איציק רוכברגר, ומהנדס העיר, שי אללוף, חתמו הבוקר – חמישי 8 במאי 2025 – על היתר לאכלוס (טופס 4) המגדל הראשון (מבין שניים) במתחם ביג פאשן גלילות.

איציק רוכברגר חותם. צילום: עיריית רמת השרון
המגדל בן 45 קומות מתנוסס מעל מרכז הקניות הענק שנחנך בסוף פברואר 2025.
שתי קומות במגדל מיועדות לשימושים טכניים ולמערכות תפעול.
הייתר, 43 קומות, יכללו 75,000 מ”ר בנויים למשרדים ותעסוקה.
עד עתה הושכרו בו 70% מהשטחים הבנויים.
ביום ראשון הקרוב, 11 במאי 2025, ייכנסו אליו הדיירים הראשונים.
הם יאכלסו את 4 הקומות העליונות.
מדובר במשרדי הנהלת חברת הסייבר NSO ובמשרדי הנהלת קבוצת ביג. שניהם יעברו מהרצליה פיתוח למגדל זה.
בספטמבר 2025 צפוי מינהל החינוך של עיריית רמת השרון לעבור לקומה 22 במגדל, ואגף משאבי אנוש של העירייה יעבור לקומה 4.
ראש עיריית רמת השרון, רוכברגר, הודיע כי לשכתו תישאר בבניין העיריה הישן ברחוב ביאליק, בלב העיר.

מגרש החנייה של ביג פאשן גלילות. צילום: פרטי
מציע לכולם לעצור ולהתבונן על הבניין מכביש 20 ,ותפעילו את הדמיון ,אולי תגלו …