עיריית רמת השרון ואגודת הספורט מתגייסים למען מדריכי הספורט ובעלי הסטודיו ומאפשרים להם לקיים את הפעילות בפארק הנצח ללא תשלום

עיריית רמת השרון ואגודת הספורט בעיר יצאו במבצע לעידוד מדריכי ספורט ובעלי סטודיו, שנאלצו לסגור בגלל הנחיות הקורונה. מעתה הם יוכלו לקיים אימונים לקבוצות בפארק הנצח ללא תשלום ולאמן אותם באוויר הפתוח, ברישום מראש ובתיאום עם אגודת הספורט.

נעים בעיר 2024. ספורט וכושר בגנים ובפארקים. אפריל-אוקטובר 2024. ההשתתפות ללא העלות | פרטים באתר העירייה

בעירייה ובאגודת הספורט הדגישו כי הפעילות תתקיים בכפוף להנחיות משרד הבריאות ולפי כללי התו הסגול: ללא מגע, תוך שמירה על מרחק של שני מטרים בין אחד לשני וללא שימוש באביזרים, כאשר כל מדריך יהיה אחראי להצהרות בריאות ומדידת חום. רישום לפעילות יתבצע אצל המדריך, כאשר הפעילות מוגבלת ל- 20 משתתפים בלבד.

 
אבי גרובר, ראש עיריית רמת השרון: "אנחנו פועלים על מנת לאפשר לעסקים להנות מהמרחב הציבורי, בהוצאת שולחנות, באימונים בפארקים ובהופעות ותרבות במרחב הציבורי".


גיא קלנר, סגן ראש העירייה ומחזיק תיק הספורט: "גם בימים האלו חשוב לנו לאפשר את שיגרת הספורט של התושבים וכן לאפשר למאמנים ובעלי הסטודיו להתפרנס. לכן החלטנו לאפשר אימונים בחוץ. נדאג שההנחיות ישמרו אבל גם שינתנו כל התנאים לקיים שיגרת אימונים".


להצטרפות לקבוצות הוואצאפ של "שרון אונליין"

קבוצת הרצליה לחץ כאן

קבוצת רמת השרון לחץ כאן

קבוצת רעננה לחץ כאן

קבוצת כפר סבא לחץ כאן

קבוצת הוד השרון לחץ כאן

קבוצת כפר שמריהו לחץ כאן

קבוצת כפר יונה לחץ כאן

קבוצת נדל"ן לחץ כאן

לדף הפייסבוק של "שרון און לייין" לחץ כאן

לעמוד האינסטגרם של "שרון און ליין" לחץ כאן