צילום: הדר ואן קולא

נעים בעיר 2024. ספורט וכושר בגנים ובפארקים. אפריל-אוקטובר 2024. ההשתתפות ללא העלות | פרטים באתר העירייה

בתקופה הזויה שכזאת עולות בך הרבה מחשבות. הגדולה שבהן לדעתי היא ששום דבר לא מובן מאליו בחיים. למציאות שאליה כולנו נקלענו אף אחד לא ציפה. אם לפי כמה חודשים היו אומרים לנו שהעולם פשוט יעצר, כולנו נסתגר בבתים, לא נראה את המשפחות שלנו, לא נצא לעבודה ולא נעשה מה שגורם לנו אושר, אף אחד לא היה אפילו מעביר לשנייה את המחשבה הזאתי בראש, אבל תוכניות לחוד ומציאות לחוד, או מה שנקרא: "האדם מתכנן תוכניות, ואלוהים צוחק״.

בזמנים כאלה אתה פשוט עוצר ולומד להעריך את החיים שלך. התקופה ההזויה, שבא אנו נמצאים, הגיעה בעיתוי נוראי מבחינת עולם הספורט. שחקנים מקצועניים בחודשים האלו של השנה נמצאים בשיא הכושר שלהם ומשום מקום הכל נעצר. לאחר עונה ארוכה, מלאת משחקים, שבדיוק נשאר חודשיים של משחקי פלייאוף לאליפות או גמר גביע, משחקים על תארים שאליהם אתה מכוון כל העונה, רגעים שאתה מחכה להם מתחילת אוגוסט שהעונה החלה, רגעי ההכרעה.

מה שהכי אוכל אותי מבפנים זאת אי הידיעה, האם הליגה בכלל תחזור? מתי? כמה משחקים יהיו? האם פשוט יבטלו את כל הליגה השנה? ואיך יהיה היום שאחרי? אני חושב שאחת השאלות הגדולות בתקופה הזו היא מה לעשות עכשיו? להמשיך ולהתאמן בבית עם האמצעים שיש לך ?למרות ששום דבר לא ידמה את האימון או המשחק בפועל. לעבוד על כוח, גמישות, יציבות? ושוב פעם, שום דבר לא מדמה משחק בפועל.

אז לא רק שכושר המשחק שלך נפגע למקרה שיחזרו לשחק, אלא גם ההכנה המנטלית לקראת רגעי ההכרעה נפגעת משמעותית. וחשוב לציין שהיא לא פחות חשובה מהיבט הגופני ואפילו יותר. ‏אני אישית בזמנים הללו משתדל לשמור על שגרת יום מסוימת הכוללת בתוכה, אימון גופני שיכול להתבטא באימון כוח, משקולות, יוגה, פילאטיס, תרגול של גמישות גוף. בנוסף, ‏קניתי אופניי כושר הביתה כך אוכל לשמור על מידת כושר מסוימת.

‏מעבר לכך, אני משתדל לנצל את התקופה הזו כדי ללמוד יותר על יכולות המשחק שלי וכך להשתפר. אני צופה מדי יום ‏במשחקים שלי, בהם ‏אני בוחן את עצמי, לומד יותר על התנועות שלי, איפה אני יכול להשתפר, מה לתקן ובאילו מצבים יכולתי לעשות יותר בשביל חבריי לקבוצה. ‏בנוסף אני משתדל לשמור על תזונה בריאה כי אחרי הכל, אתה כל היום בבית מול המקרר.

פסחוף ישראלי בהרצליה. פעילויות לילדים נוער ומשפחות

אני חושב שצריך להסתכל על המצב שנקלענו אליו בדרך חיובית, להעריך את הקיים, איפה אתה נמצא בחיים, מה יש לך, משפחה, בת זוג, בריאות ואושר וגם אפשרות להסתכל מבחוץ על עצמך בעבודה שלך וללמוד איך להשתפר ולהיות יותר טוב. במהלך העונה אתה נמצא כל הזמן בתנועה וכרגע אתה בעצירה מוחלטת, אם נסתכל ונחקור לעומק וננצל את ההזדמנות, נוכל להיות יותר טובים וחכמים כשנחזור לפעילות.

המסר שלי הוא שבכל דבר יש משהו חיובי ותמיד צריך להוציא ממצבים את הטוב ביותר בשבילך. אני מאחל לכולם הרבה בריאות. אני גאה במדינה שלי, בערבות ההדדית, בנתינה והעזרה לזולת זה הכוח והגדולה שלנו. בעזרת  השם נעבור את זה מהר ומחוזקים יותר.

דניאל שקלים כדוריד
דניאל שקלים בפעולה. גאה במדינה
צילום: עמרי רוזנבליט


להצטרפות לקבוצות הוואצאפ של "שרון אונליין"

קבוצת הרצליה לחץ כאן

קבוצת רמת השרון לחץ כאן

קבוצת רעננה לחץ כאן

קבוצת כפר סבא לחץ כאן

קבוצת הוד השרון לחץ כאן

קבוצת כפר שמריהו לחץ כאן

קבוצת כפר יונה לחץ כאן

קבוצת נדל"ן לחץ כאן

לדף הפייסבוק של "שרון און לייין" לחץ כאן

לעמוד האינסטגרם של "שרון און ליין" לחץ כאן