רעידת אדמה בספורט ברמת השרון: לפי פרסום באתר עיתון "הארץ", אורנה אוסטפלד ורחל אוסטרוביץ' עוזבות את ניהול קבוצת הנשים בכדורסל א.ס. רמת השרון לאחר 34 שנים. על פי הפרסום, השתיים העבירו את זכויות הניהול לדליה בושינסקי, מאמנת העבר, ומאמן הקבוצה בעונה הבאה יהיה נמרוד מיטל, שאימן את הקבוצה לפני שלוש שנים. אורנה אוסטפלד שימשה מרבית השנים כמאמנת הקבוצה ובעונות האחרונות כמנהלת מקצועית ואילו רחל אובסטרוביץ' שימשה כיו"ר הקבוצה.

נעים בעיר 2024. ספורט וכושר בגנים ובפארקים. אפריל-אוקטובר 2024. ההשתתפות ללא העלות | פרטים באתר העירייה

קבוצת הנשים של רמת השרון הוקמה על ידי השתיים בשנת 1986 ולקראת סוף שנות התשעים הפכה לאחת הקבוצות הטובות בארץ. בעונת 98-99 זכתה באליפות ובגביע והעפילה לגמר גביע רונקטי. מאותה עונה ועד עונת 2009/2010 זכתה הקבוצה בעוד חמש אליפות וחמישה גביעי מדינה, מתוכם שלושה דאבלים. בעשור האחרון הקבוצה נמצאת בירידה מקצועית שהגיעה לשיאה בעונה הלפני אחרונה, אותה סיימה במקום הלפני אחרון. בעונה הנוכחית ניסתה הקבוצה לחזור לארבע הגדולות, אבל סיימה במקום השישי והאחרון בפלייאוף העליון.

מעבר להצלחה המקצועית, במהלך כל השנים הקפידו אוסטפלד ואוסטרוביץ' לתת דגש גם על דברים שמחוץ למגרש כמו מאבק לשוויון בהקצאות בין ספורט הגברים לנשים, שוויון על נושא זכויות השידור בין גברים לנשים, פעילויות שונות להעצמת ספורט הנשים, העלאת המודעות למאבק בסרטן השד ("המשחק הורוד") ועוד.

רחל אסטרוביץ' ואורנה אוסטפלד נפרדות משירה אופיר כדורסל רמת השרון
רחל אוסטרוביץ' ואורנה אוסטפלד נפרדות משירה אופיר, מנהלת הקבוצה לשעבר

להצטרפות לקבוצות הוואצאפ של "שרון אונליין"

קבוצת הרצליה לחץ כאן

קבוצת רמת השרון לחץ כאן

קבוצת רעננה לחץ כאן

קבוצת כפר סבא לחץ כאן

קבוצת הוד השרון לחץ כאן

קבוצת כפר שמריהו לחץ כאן

קבוצת כפר יונה לחץ כאן

קבוצת נדל"ן לחץ כאן

לדף הפייסבוק של "שרון און לייין" לחץ כאן

לעמוד האינסטגרם של "שרון און ליין" לחץ כאן