עו"ד דליה בושינסקי, שמחזיקה מעתה בקבוצת הנשים בכדורסל של רמת השרון, מינתה את נמרוד מיטל למאמן, והחתימה את נופר שלום ודניאל קארש. את הקבוצה תנהל יעל אהרונוב הוותיקה (בתמונה מימין), שפרשה ממשחק

 

צילומים: באדיבות מינהלת ליגת העל לנשים

פסחוף ישראלי בהרצליה. פעילויות לילדים נוער ומשפחות

קבוצת הנשים בכדורסל של רמת השרון החלה להתארגן לקראת העונה הקרובה, ולראשונה אחרי 34 שנים, ללא אורנה אוסטפלד ורחל אוסטרוביץ'. השתיים העבירו את הקבוצה לידי עו"ד דליה בושינסקי, שכבר הודיעה שתמשיך בדרכן. "לקבוצה הזו תמיד היה חזון, זו לא סתם עוד קבוצת כדורסל", אומרת בושינסקי. "זה מפעל חיים שלהן, ואני רוצה להמשיך להעצים נשים ולהגיע להישגים שהיו פה בעבר".

גם לאוסטפלד ולאוסטרוביץ' היה חשוב למי הן מעבירות את הקבוצה. "אנחנו מכירות את דליה לא מהיום, וסומכות עליה. לא היינו מעבירות את הקבוצה לכל אחד, ודליה חולקת איתנו ערכים דומים. אנחנו מאחלות לה את כל ההצלחה שבעולם, ונלווה אותה בכל דבר ועניין ככל שתצטרך".

הפעולה הראשונה של בושינסקי כבעלת זכויות הניהול הייתה להחתים את נמרוד מיטל כמאמן. למיטל זו הקדנציה השנייה בקבוצה, לאחר שלפני שלוש שנים אימן תחת ניהולה המקצועי של אוסטפלד, והוא שיתף פעולה בעבר עם בושינסקי, עת השניים שימשו עוזרי מאמן נבחרת הנשים של ישראל תחת אלי רבי.

למרות ההתארגנות המעט מאוחרת, הצליחה רמת השרון להחתים שתי שחקניות משמעותיות ביותר. האחת נופר שלום, בת 31, שתהיה ותיקת השחקניות. שלום יכולה לשחק בעמדות 3 ו-4, ומעבר לערך המקצועי היא אמורה לספק לקבוצה מנהיגות בחדר ההלבשה הצעיר בזכות אישיותה. "הייתה לי הזכות להיות שם בקדנציה של אורנה ורחל, ואני שמחה לחזור למקום ביתי כמו רמת השרון", היא אומרת. "אני סומכת על מה שנבנה פה ועל מי שנמצא במערכת, ואני מתרגשת להיות חלק מזה".

נופר שלום שחקנית כדורסל. צילומים: באדיבות מינהלת ליגת העל לנשים

צילומים: באדיבות מינהלת ליגת העל לנשים

נופר שלום. "סומכת על מה שנבנה ברמת השרון"

השנייה היא דניאל קארש מהפועל ראשון לציון, שנחשבת לפוטנציאל ענק. בגיל 19, קארש הפכה לאחת המרכזות הטובות בליגה, והיא ממש חיכתה להצעה מרמת השרון. "עזבתי את האגודה שגדלתי בה, וחיפשתי בית חדש, מקום ששואף להישגים", היא אומרת. החיבור שלי לצוות המקצועי היה מיידי, ואני מאמינה שזה המקום שבו אצליח להתקדם ולהשתפר, אבל גם להביא לידי ביטוי את יכולותיי למען הקבוצה. אעשה הכל על מנת שנגיע הכי רחוק שאפשר".

פסחוף ישראלי בהרצליה. פעילויות לילדים נוער ומשפחות

במקביל, איבדה הקבוצה את הקפטנית יעל אהרונוב שהודיעה על פרישה. אולם במהלך שמעיד על כוונותיה של בושינסקי יותר מכל, מונתה אהרונוב למנהלת הקבוצה. "יעל שיחקה במועדון בעשור האחרון, הייתה קפטנית ומזוהה עם המועדון בכל רמ"ח אבריה. עבורי זו סגירת מעגל לאחר שאימנתי אותה בנבחרות ישראל וליגת העל לנשים, ולאורנה ורחל היו רק מילים חמות לומר עליה", אומרת בושינסקי ומסבירה: "בנוסף, יש כאן מסר ברור, וחשוב לי מאוד ששחקניות יישארו בענף".

אהרונוב: "כבר הרבה שנים לא התרגשתי ככה מפתיחת עונה. כל כך רציתי להישאר במערכת, ואני שמחה שזה הסתדר. אורנה ורחל בנו כאן משהו מדהים, ואני באמת מתרגשת להיות חלק מזה. מבחינתי זה גם לסגור מעגל עם דליה, שאימנה אותי בעבר, ואני מקווה שנחזיר את הקבוצה לימי ההישגים ולמקום המכובד שהיא ראויה לו".


להצטרפות לקבוצות הוואצאפ של "שרון אונליין"

קבוצת הרצליה לחץ כאן

קבוצת רמת השרון לחץ כאן

קבוצת רעננה לחץ כאן

קבוצת כפר סבא לחץ כאן

קבוצת הוד השרון לחץ כאן

קבוצת כפר שמריהו לחץ כאן

קבוצת כפר יונה לחץ כאן

קבוצת נדל"ן לחץ כאן

לדף הפייסבוק של "שרון און לייין" לחץ כאן

לעמוד האינסטגרם של "שרון און ליין" לחץ כאן