אורנה אוסטפלד מתייחסת להחלטתה של עו"ד דליה בושינסקי לוותר על זכויות הניהול של קבוצת הנשים בכדורסל. הקבוצה חוזרת לאוסטפלד ורחל אוסטרוביץ' (בתמונה) שאמורות להחליט בזמן הקרוב מה יעלה בגורלה

שרון יונתן

סוויץ' בעלילה בניהול קבוצת הנשים בכדורסל של רמת השרון: עו"ד דליה בושינסקי, שקיבלה את זכויות הניהול של הקבוצה, הודיעה אמש לאורנה אוסטפלד ורחל אוסטרוביץ' כי היא מתחרטת והחליטה לא לקחת את הקבוצה וזאת בשל חילוקי דעות בין הצדדים באשר להתנהלות עד כה.

נעים בעיר 2024. ספורט וכושר בגנים ובפארקים. אפריל-אוקטובר 2024. ההשתתפות ללא העלות | פרטים באתר העירייה

לפני כחודש וחצי נפל דבר בענף כדורסל הנשים בארץ, כאשר אוסטפלד ואוסטרוביץ, המאמנת המיתולוגית ויו"ר הקבוצה, שניהלו את הקבוצה 34 שנים, החליטו להעביר את זכויות הניהול לבושינסקי, המאמנת לשעבר. זאת החליטה להחתים את נמרוד מיטל למאמן הקבוצה ואת יעל אהרונוב, שפרשה ממשחק פעיל, למנהלת הקבוצה, והיה נראה שהקבוצה יוצאת לדרך חדשה, אבל כאמור אתמול בושינסקי נסוגה והודיעה כי היא מוותרת. אוסטפלד ואוסטרוביץ' כתבו אמש בהודעה שהוציאו: "לאור זאת ובשל הקיצוץ המאסיבי בתקציב העירוני לקבוצה, הן בתקציב העונה שהסתיימה והן בתקציב לעונה הקרובה, החלטנו לשקול את צעדינו".

אוסטפלד אמרה ל"שרון און ליין": "ההודעה של דליה נפלה עלינו בהפתעה הגמורה. היא כנראה לא עומדת בזה. היא כנראה לא הבינה מה זה אומר לנהל קבוצת כדורסל".

יש לך כעס עלייה?

"אין לי כעס עלייה אלא על אנשים שגורמים לנו להתנהל כמו שאנחנו מתנהלים. היא הבינה את הקשיים והחליטה לסגת. החוזה בינינו מבוטל ולא יהיו תביעות הדדיות. אנחנו מכירות את דליה והיא אותנו. היא רצתה הרבה דברים שכנראה אי אפשר לעשות ברמת השרון".

ומה הלאה?

"אנחנו באמת לא יודעות מה נעשה עכשיו. לסגור את הקבוצה זה הכי פשוט אבל גם הכי קשה".

זאת אופציה שעומדת על הפרק?

"כן, גם אופציה כזאת קיימת. במצב הנוכחי אנחנו לא יכולות להמשיך לנהל את הקבוצה. בן אדם צעיר עם אנרגיות יכול אולי להשתלט על זה, אבל אנחנו שחוקות מכל מה שקורה מסביב ואחרי 34 שנות ניהול".

פסחוף ישראלי בהרצליה. פעילויות לילדים נוער ומשפחות

מה כן ישאיר אתכן?

"אם יבוא מישהו עם מיליונים או שהעירייה תחזיר לנו את התקציבים, שלא יורידו לנו בצורה שרירותית ושיתייחסו לקבוצה הזאת כאל הכי הישגית שהייתה אי פעם ברמת השרון והביאה הישגים לעיר ולמדינה. בלתי אפשרי לנהל קבוצה, כאשר באים אלייך באמצע העונה ואומרים לך שמקצצים 25 אחוז מהתקציב".

עם התקציב שהעירייה נותנת אי אפשר לנהל קבוצה?

"אני לא יודעת אם העירייה יכולה לדעת עכשיו מה היא נותנת לשנה הבאה. הורידו לנו בארבע השנים האחרונות סכום של 600 אלף שקלים. דליה ידעה את זה, אבל לא ידעה על קיצוץ נוסף בסך 300 אלף שקל שהיה אחרי חתימת החוזה בינינו. אם לא נקבל את החומר שביקשנו אנחנו מתכוונות לתבוע את העירייה על כמה שנים אחרונה בטענה של התנהלות לא תקינה".

דליה בושינסקי העדיפה שלא להתראיין ורק מסרה תגובה קצרה: "לצערי, זה לא הסתייע. אני מבקשת שלא לפרט משום כבודן של הבריות ומשום ההערכה העצומה שלי כלפי המפעל החשוב של ל.כ.ן רמת השרון".


להצטרפות לקבוצות הוואצאפ של "שרון אונליין"

קבוצת הרצליה לחץ כאן

קבוצת רמת השרון לחץ כאן

קבוצת רעננה לחץ כאן

קבוצת כפר סבא לחץ כאן

קבוצת הוד השרון לחץ כאן

קבוצת כפר שמריהו לחץ כאן

קבוצת כפר יונה לחץ כאן

קבוצת נדל"ן לחץ כאן

לדף הפייסבוק של "שרון און לייין" לחץ כאן

לעמוד האינסטגרם של "שרון און ליין" לחץ כאן