על רקע המצב באיראן, רמיזותיו של טראמפ וחרושת השמועות על הסלמה מתקרבת החלטנו לבדוק האם הרשויות המקומיות ערוכות להתמודדות והאם הופקו לקחים מהמערכה הקודמת מול איראן במבצע “עם כלביא”.

“כרגע ההנחיה היא שגרה ואין כוננות מלחמה, אולם המצב באיראן נפיץ והכל יכול להשתנות”, נמסר מטעם עיריית רמת השרון, “העיריית נמצאת בקשר רציף עם פיקוד העורף ומוכנה למצב מלחמה עם איראן”.

עוד נמסר מהעירייה כי: “המקלטים פתוחים ומוכנים למקרה בו תהיה אזעקת פתע. אנו ממשיכים לקיים אימונים ומיישמים לקחים מ’עם כלביא'”.

מהעירייה נמסר עוד כי לאחרונה נרכשו חפ”ק חדש, עגלת תאורה משוכללת וגדולה, והורחבה כמות האופנוענים של העירייה.

כמו כן ביצעה העירייה אימונים למכלולים וליחידות מתנדבים העירוניות.