מזה כשמונה שנים נערך ברעננה אימון גיבורים, לזכר חללי צה"ל ונפגעי פעולות האיבה. האימון מהווה הזדמנות לכל מי שחסרה לו מסגרת נוספת ליום הזיכרון, כדי להנציח ולזכור עם משמעות ועוצמה.

תומר פרזן, מארגן את האימון בכל שנה מאז 2014 ומעביר אותו יחד עם צוות של כ-20 מאמנים. "חשבתי על זה כשהשתחררתי מהצבא לאחר שש שנים, ונוצר מעין ריק ביום הזיכרון. בבית הספר יש טקס, בצבא גם הולכים לפקוד קברים, ושמתי לב שיום הזיכרון יכול לעבור כמו עוד סתם יום אם לא דואגים לציין אותו", מספר תומר, יליד רעננה המכהן כמנכ"ל אקסלנט-מכינים נוער לשירות צבאי משמעותי, ובעלים של Cuerpo-מועדון כושר לנשים ברעננה.

האימון נוצר בהשראת ה"Hero WOD – Workout Of the Day" מעולם הקרוספיט, אשר מהווה הוקרה לחבר צבא שמת בזמן ששירת בכבוד במילוי תפקידו.

"גם לי יש חברים שלצערי נפלו, אבל אני מרגיש שיום הזיכרון הוא של כולם", מספר תומר על כך שאין רק חלל אחד שצריך לזכור, אלא שצריך לזכור את כולם. ולכן, במקום לעשות אימון לזכר חבר גיבור אחד, הוא החליט לעשות אימון לזכר כל חללי צה"ל ולקרוא לו אימון גיבורים.

תומר פרזן. צילום: דין צ'רנר

תומר פרזן. צילום: דין צ'רנר

"בפעם הראשונה האימון היה במתכונת ממש מצומצמת ובאו רק עשרה אנשים. בשנה שעברה היינו כמעט 500 חבר'ה. זה הולך וגדל, והאימון הופך משנה לשנה לטקס של ממש", מוסיף תומר.

נעה, בת 22, שמעה על האימון לראשונה לפני חמש שנים ומאז מגיעה בכל שנה. "זה נוהל שתומר התחיל והמטרה שלו היא לציין באופן סמלי את היום הזה, וזה חיוני למי שאין לו מסגרת כי השתחרר מהצבא או סיים בית ספר. אני מאוד מעריכה את המסורת הזאת, ולכן שמחה לקחת בה חלק. זה תמיד נורא מרגש לראות קבוצה גדולה של אנשים עם חולצה לבנה, מתקבצים עם מטרה וכוונה משותפת".

האימון יתרחש בספורטק נווה זמר ברעננה, מחר ( 4.5 ) בשעה 14:30. כולם מוזמנים לקחת בו חלק: ילדים והורים, סבים וסבתות, חיילים ובני נוער, ותתבצע התאמה לכל הרמות. המתאמנים מתבקשים להגיע עם חולצה לבנה.

המשתתפים הרבים באימון. צילום: דין צ'רנר

המשתתפים הרבים באימון. צילום: דין צ'רנר


להצטרפות לקבוצות הוואצאפ של "שרון אונליין"

קבוצת הרצליה לחץ כאן

קבוצת רמת השרון לחץ כאן

קבוצת רעננה לחץ כאן

קבוצת כפר סבא לחץ כאן

קבוצת הוד השרון לחץ כאן

קבוצת כפר שמריהו לחץ כאן

קבוצת כפר יונה לחץ כאן

קבוצת נדל"ן לחץ כאן

לדף הפייסבוק של "שרון און לייין" לחץ כאן

לעמוד האינסטגרם של "שרון און ליין" לחץ כאן