תושבים ברעננה מתלוננים על תדירות נמוכה של נסיעות הרכבת לשני הכיוונים, מזרח ומערב, בתחנות רעננה מערב ורעננה דרום. מתברר כי התדירות עומדת על רכבת אחת לשעה בלבד לכל כיוון, תדירות נמוכה בהרבה משאר תחנות הרכבת באזור.

מתחברים המרכז לטיפול רגשי

את הנושא העלתה לסדר היום ענבל כתב, תושבת העיר, שפרסמה פוסט בפייסבוק ובו כתבה: "לא הגיוני שיש רכבת ישירה אחת בשעה בין רעננה להרצליה, לשני הכיוונים, ורכבת אחת שעושה עיקוף של שעה – עוברת בכפ״ס, פתח תקווה וכו׳. הפקקים ביציאה מרעננה בלתי נסבלים ואי אפשר להסתמך על תחבורה ציבורית שיש רכבת אחת בשעה".

ענבל אמרה ל"שרון און ליין": "בנו שתי תחנות רכבת ברעננה, גדולות ומושקעות, וחבל שהתושבים לא יכולים לנצל אותן. קשה לתושבים להסתמך על נסיעה ברכבות, כאשר יש רכבת אחת בשעה, גם בהלוך וגם בחזור. אם היה מגוון גדול יותר של שעות, ייתכן ויותר תושבים היו מסתמכים על נסיעה ברכבת שתחסוך להם את הפקקים, הדלק והחנייה מאשר נסיעה ברכב פרטי. זה כמו ביצה ותרנגולת – התדירות נמוכה ולכן אין ביקוש. איך מצפים מהתושבים להשתמש ברכבת כשיש רק אחת בשעה לכל כיוון?".

רכבת ישראל: הצפי לסוף השנה – ארבע רכבות בשעה

מרכבת ישראל נמסר בתגובה: "בתחנות טבעת השרון ובהן תחנות רעננה, מתבצעת בימים אלה עבודה מאומצת להסבת מסילות הרכבת להנעה חשמלית. עם סיומן, ייהנו תושבי האזור ובכלל זה נוסעי הרכבת ברעננה, ממערך רכבתי מתקדם, ידידותי לסביבה, באמצעות רכבות חשמליות חדישות, בתדירות של ארבע רכבות לשעה, לכל כיוון. עם סיומן של העבודות, הצפוי לסוף השנה הנוכחית, יוחזר השירות המלא, וכאמור משודרג".


להצטרפות לקבוצות הוואצאפ של "שרון אונליין"

קבוצת הרצליה לחץ כאן

קבוצת רמת השרון לחץ כאן

קבוצת כפר שמריהו לחץ כאן

קבוצת רעננה לחץ כאן

קבוצת כפר סבא לחץ כאן

קבוצת הוד השרון לחץ כאן

קבוצת נדל"ן לחץ כאן

לדף הפייסבוק של "שרון און לייין" לחץ כאן

לעמוד האינסטגרם של "שרון און ליין" לחץ כאן