https://youtu.be/FvVUT3LqMb0
שיירה של כ- 50 מכוניות עברה הבוקר בין כל בתי אבות בעיר כמחווה לדיירים הוותיקים. השיירה הייתה מעוטרות בשלטי עידוד וברכה לדיירים – מהנכדים, המשפחות והקהילות בעיר.
חברי הלהקה הייצוגית של תנועת הצופים “קרוואן הידידות” (בסרטון) הופיעו מול דיירי בית האבות משה”ד שבמערב העיר. חברי הלהקה חילקו לדיירים פרחים, מתנת ראש העירייה, שרו ושימחו אותם, כאשר הדיירים נמצאים במרחק בטוח בהתאם הנחיות. בפעילות השתתפו גם תלמידי שכבת י”ב מתיכון הראשונים.
על עוצמת השמחה של הדיירים העיד מנהל בית האבות, ד”ר חיים הירש, שאמר כי עבורם “ההופעה הייתה טובה יותר מכל תרופה”.
https://chat.whatsapp.com/IbSedMdud8l3Nn9WJETrhW
תגובות