בחמישי האחרון התקיים מפגש תיכונים דתיים חילוניים לשם קידום שיח וסבלנות בהשתתפות כ-120 תלמידים ותלמידות בבית חב”ד הרצליה. מחצית מהמשתתפים היו מתיכון “הראשונים” הרצליה והמחצית השנייה מתיכון “בר אילן” בתל אביב. הפעילות לא נערכה בהפרדה.
בית חב״ד הרצליה מספק מדי יום כ-350 מנות לתושבי העיר, ותומך בחיילי צה״ל ומפונים מהדרום, העוטף והצפון.
בית הספר הראשונים איבד במסגרת מלחמת “חרבות ברזל” שלושה בוגרים: סמ״ר אורי ג׳רבי, רס״ר במיל׳ גל מאיר אייזנקוט ורס״מ עדי שני – שלושתם נפלו בקרב ברצועת עזה. אנשי חב״ד הרצליה הקימו במקום פינת הנצחה וזיכרון לעילוי נשמת 3 הבוגרים, התלמידים הדליקו נרות לעילוי נשמתם ונציגי חב”ד הקריאו פרק תהילים לזכרם והתפללו לשובו לשלום של חברם לתיכון, עומר שם טוב, המוחזק בשבי חמאס בעזה ושל כלל החטופים.
מבית חב”ד הרצליה נמסר: “זכינו לארח במשכננו 120 נערים מדהימים. יחד כאבנו את מותם של הגיבורים, יחד התפללנו לחזרת השבויים, יחד הכנו את הכריכים ויחד חילקנו אותם למשפחות החיילים. יחד ננצח”.
מציע להזמין את אנשי חב’ד ותלמידי התיכון הדתי לפעולות הצופים
למה כולם עם שמלות? בשביל הגיינה מספיק סינר.
בלי אישור ההורים זו פעולה אסורה ופסולה.חבד מגדירים עצמם שליחים ובאנגלית מיסיונרים.ככה עושים הדתה.חבד היא כת אנטי ציונית שצריך להרחיקה מהחינוך הממלכתי