שמי שרה סווירי מהרצליה, פעילה חברתית. אני מקדישה את רוב זמני לטובת הקהילה הגאה בגיל השלישי. נולדתי לפני 72 שנה בבוקרשט שברומניה ועליתי ארצה בגיל שמונה. שני הוריי היו ניצולי שואה. הייתה לי ילדות מאושרת. גדלתי בבית צנוע אך שמח.

נעים בעיר 2024. ספורט וכושר בגנים ובפארקים. אפריל-אוקטובר 2024. ההשתתפות ללא העלות | פרטים באתר העירייה

אהבתי לקרוא ולשחק בחוץ עם הבנים. בכיתה ח' התאהבתי במחנכת שלי וחלמתי שאנחנו מתחבקות ומתנשקות. התפללתי ששנת הלימודים לא תיגמר לעולם. בכיתה ט' התאהבתי בחברה לכיתה, בצבא התאהבתי במפקדת, בשלב זה כבר הבנתי שאני נמשכת לבנות.

יצאתי גם עם בנים כי רציתי להיות כמו כולם, להתחתן להקים בית וללדת ילדים. בגיל 23 התחתנתי עם בחור מקסים, הקמנו בית ונולדו לנו 3 ילדים.

למדתי, עבדתי כמורה לאנגלית וכלפי חוץ היינו זוג יפה ומאושר. המשכתי להתאהב בנשים אבל הדחקתי את המשיכה והאהבה לטובת שלמות המשפחה.

וכך עברו להן שנים רבות בהן הייתי עסוקה בעשייה ובמרוץ החיים. בגיל חמישים הרגשתי ששעון החול אוזל והחלטתי לממש את המשיכה שלי לנשים וחיפשתי קשר רומנטי עם אישה.

היציאה מהארון בגיל 60

זה היה טרום עידן האינטרנט. הכרתי אישה דרך מדור הכרויות בעיתון. מהר מאוד הבנות שלי גילו וסיפרו למי שהיה אז בעלי על הרומן שלי עם אישה. הוא הודיע לי שמבחינתו קשר רומנטי הוא בגידה ולא משנה אם מדובר בגבר או אישה.

בעל.ת עסוק, רוצה שיכירו אותך? לקבלת חשיפות שיא בשרון אונליין לחצ.י כאן!

באותה עת לא התאים לי לפרק את התא המשפחתי וירדתי למחתרת, דחיתי את היציאה שלי מהארון בעוד עשור.
רק בגיל 60 נפרדתי מאב ילדיי, יצאתי מהארון וזכיתי בחופש המיוחל.

בשלב זה הוריי כבר לא היו בחיים וילדיי עזבו את הבית והיה לי יותר קל לצאת מהארון ולהתחבר למי שאני באמת. כיום אני חיה עם בת זוג שגם היא הייתה נשואה שנים רבות. החופש להתחבר לעצמך ולאהוב מבלי להיכנע למוסכמות החברה – הוא ערובה לאושר אין קץ.

קבוצת "בנות הזהב" תופסת תאוצה

לאחר יציאתי מהארון החלטתי לעסוק בקידום זכויות הלהט"ב. הייתי חברת הוועד המנהל של האגודה ואני חברת "בשלה". בשנתיים האחרונות אני פועלת מול עיריות ברחבי הארץ להקמת קהילות מקומיות לגיל השלישי.

במסגרת פעילות זו הקמתי את קבוצת "בנות הזהב" בחסות עיריית הרצליה, "בנות הזהב" בחסות עיריית כפר סבא ועמותת סביונים. אנחנו מקיימות פעילות חברתית ענפה בבית קינן בהרצליה, במועדון ברחוב אז"ר כפר סבא ובבתים פרטיים. הפעילויות שלנו כוללות: הרצאות, טיולים, פיקניקים, קבוצת שחיה ומסיבות.

נשמח לצרף עוד נשים בגילאי 50 פלוס מהקהילה לקבוצה המקסימה שלנו. בשבוע הקרוב נקיים שני מפגשים: הדלקת נר של חנוכה ביום רביעי הקרוב (1 בדצמבר) בשעה 19:30 במועדון ברחוב אז"ר 49 בכפר סבא וביום שישי הבא (3 בדצמבר) מפגש "בראנץ'" והרצאה בבית קינן בשעה 11:00.

לפרטים נוספים: sarasweiry@gmail.com

כנס להט"ב מבוגרים. צילום פרטי

מפגש "בנות הזהב" בבית קינן בהרצליה. צילום: פרטי


להצטרפות לקבוצות הוואצאפ של "שרון אונליין"

קבוצת הרצליה לחץ כאן

קבוצת רמת השרון לחץ כאן

קבוצת רעננה לחץ כאן

קבוצת כפר סבא לחץ כאן

קבוצת הוד השרון לחץ כאן

קבוצת כפר שמריהו לחץ כאן

קבוצת כפר יונה לחץ כאן

קבוצת נדל"ן לחץ כאן

לדף הפייסבוק של "שרון און לייין" לחץ כאן

לעמוד האינסטגרם של "שרון און ליין" לחץ כאן