תחרות מיס יוניברס ה-70 תתקיים השנה באילת וזוהי הזדמנות נפלאה להציג לציבור בישראל ובעולם גם את היופי שמתחולל בעשייה החברתית בישראל, ואת הנשים שפועלות למען תיקון עולם. אירוע Miss Fix the Universe ייתן במה לכל המשתתפות ויעניק תמיכה לחלק מהמיזמים והנשים הפועלות למען קידום ערכי קיימות, צדק חברתי, זכויות אדם, דמוקרטיה ושוויון. היום, 5 בדצמבר, הוא יום המתנדב הבינלאומית – וזו הזדמנות להוקיר תודה לנשים מעוררות השראה: בתחרות תיקח חלק גם קרן גרינבלט-סגמן מהוד השרון שהפכה את ההתנדבות לדרך חיים והקימה את עמותת "נולדת לנצח" – מיזם התנדבותי שמסייע ותומך במשפחות המתמודדות עם מחלת הסרטן. המתנדבים מכינים ומביאים לבני המשפחות אוכל מבושל בתקופת הטיפולים על מנת להקל עליהם ולאפשר להם לרכז את המשאבים ואת תשומת הלב לטיפולים המורכבים אותם הם עוברים. העמותה שהחלה כפרויקט, הוקמה לזכרה של שרון משטה גברא ז"ל, שנפטרה בשנת 2018 ממחלת הסרטן.

אל תוותרו על החלומות שלכם! הירשמו לתואר ראשון או שני בשערי מדע ומשפט בהוד השרון. לחצו לפרטים > המרכז האקדמי שערי מדע ומשפט

גרינבלט-סגמן אמרה ל"שרון און ליין" כי "הידיעה שיש תמיד אוכל ביתי מקלה מאוד על הורים חולים או הורים המטפלים בילדים חולים ומאפשרת להם לרכז את כוחותיהם ותשומת הלב בטיפולים המורכבים אותם הם עוברים. מעבר לכך, באמצעות האוכל אנו מעבירים למשפחות חום, תמיכה, אהבה ותחושה שהן לא לבד במאבק הקשה במחלת הסרטן". היא משחזרת: "הסיפור שלנו התחיל בשנת 2018 בהוד השרון, כאשר פגשתי באקראי  את שרון משטה גברא ז"ל, שנלחמה באותה העת במחלת הסרטן. הקמתי קבוצת מתנדבים, ייעודית אשר הכינה לשרון ולמשפחתה את האוכל שהם אוהבים ומתוך תקווה כי הדבר יקל עליהם ויחמם מעט את ליבם. לצערנו, שרון נפטרה אבל לשמחתנו העמותה שלנו גדלה והתרחבה. אנחנו מסייעים למשפחות ברחבי הארץ, באזור השרון – ברעננה, כפר סבא, הרצליה ורמת השרון. אנחנו קוראים לכל משפחה שזקוקה לעזרה, לפנות אלינו".

בימים שתחרות מיס יוניברס מתקיימת באילת, שם נשים נשפטות על המשקל שלהן ועל המראה החיצוני שלהן, החליטו בשדולת הנשים לבחור מיס יוניברס משלהן, כזו שיפה לא רק מבחוץ – אלא גם מבפנים, כשהזוכה תקבל גם פרס כספי בגין מפעל חייה.

בימים אלו מתנהלת ההצבעה איזו אישה ואיזו עמותה יעלו לגמר ויוכלו לזכות בתרומה הנדיבה. "זה בדיוק הזמן שלכם להגיד תודה ולתת עוד פוש עצום לעמותה שמצליחה לגדול ביותר מ-50 ערים בארץ, בזכות תרומות בלבד. המטרה חשובה מעל הכל ואם נזכה, עמותת 'נולדת לנצח' תזכה לתרומה שיכולה להצעיד את הפעילות לעוד מקומות רבים בארץ. רגע אחד מזמנך יכול להפוך לעוד מאות אנשים שמתמודדים עם מחלת הסרטן את חייהם לטובים יותר".

להצבעה עבור קרן והעמותה לחצ.י כאן.


להצטרפות לקבוצות הוואצאפ של "שרון אונליין"

קבוצת הרצליה לחץ כאן

קבוצת רמת השרון לחץ כאן

קבוצת רעננה לחץ כאן

קבוצת כפר סבא לחץ כאן

קבוצת הוד השרון לחץ כאן

קבוצת כפר שמריהו לחץ כאן

קבוצת כפר יונה לחץ כאן

קבוצת נדל"ן לחץ כאן

לדף הפייסבוק של "שרון און לייין" לחץ כאן

לעמוד האינסטגרם של "שרון און ליין" לחץ כאן