הטובים והטובות לטיס: אתמול (רביעי) הגיע לסיומו קורס טיס 183 עם 39 בוגרים, מתוכן 4 נשים. אחת מהן היא סגן ר' מהוד השרון, שתשמש כנווטת קרב ואת סיפורה הבאנו אתמול ב"שרון און ליין". נציגות מכובדת יותר הייתה לרעננה עם 3 בוגרי הקורס: נווט קרב ושני טייסי מסוקים. קבלו היכרות קצרה עימם:

יש לכם רגישות? תתחברו לאתר הרווחה והחברה של ישראל!

סגן ט': "תמיד חלמתי להיות צוות אוויר"

בין מסיימי הקורס נמנה גם סגן ט', בן 23 מרעננה, שישמש מעתה נווט קרב מבצעי. לסגן ט' אח תאום ואחות קטנה. השירות בחיל האוויר אינו זר למשפחתו של סגן ט', הוריו שירתו כטכנאי קשר בבסיס פלמחים, שם הכירו.

בשנות התיכון סגן ט' ומשפחתו גרו בבוסטון, בעקבות שליחות מטעם העבודה של אביו ולפני גיוסו לקורס טיס, הצטרף למכינה קדם צבאית. בזמנו הפנוי סגן ט' אוהב לנגן בגיטרה ולטייל.

לקראת המעמד המרגש שוחחנו עם סגן ט' אשר שיתף: ״תמיד חלמתי להיות צוות אוויר, עם תחילת הקורס הבנתי שאני נמצא במקום הנכון״.

למפגש עם מפקד חיל האוויר, האלוף עמיקם נורקין, בו מביאים הבוגרים דמות שהשפיע עליהם בחייהם, הוא עתיד להביא את המדריך שלו מהשלב הראשוני בקורס אשר היווה לו דמות מאוד משמעותית ומעצימה.

סגן נ': "התאהבתי במקצוע בשלב הראשוני של הקורס"

סגן נ' מרעננה סיים את קורס הטיס כטייס מסוקים. הוא בן 21 ויש לו ארבע אחיות. סגן נ' למד בישיבה שם הרחיב מגמות פיזיקה ומחשבים והיה חניך בתנועת הנוער "בני עקיבא" עד כיתה י'. במהלך התיכון עשה תואר במדעי המחשב. בזמנו הפנוי מתנדב במד"א, צולל, גולש גלים וקיט.

נעים בעיר 2024. ספורט וכושר בגנים ובפארקים. אפריל-אוקטובר 2024. ההשתתפות ללא העלות | פרטים באתר העירייה

סגן נ' התגייס לקורס טיס 185, אך בעקבות התואר שעשה דילג על שנת השכלה והתחיל את השלב המתקדם יחד עם קורס 183. סגן נ' משתף: "לא חלמתי להיות צוות אוויר, עברתי את המיונים, ככל שהתקדמתי הבנתי שאני נמצא במקום הנכון עבורי והתאהבתי במקצוע בשלב הראשוני של הקורס". סגן נ' הודה שהחוויה המרגשת ביותר בקורס הייתה בטיסת הסולו הראשונה על המסוק.

למפגש עם מפקד חיל האוויר, האלוף עמיקם נורקין, עתיד להביא את סבא שלו, מבחינתו זו הזדמנות להודות לו על האדם שהוא עבורו.

סגן א': "מלא בציפייה להתחיל את השירות בטייסת המבצעית"

גם סגן א' מרעננה ישמש כטייס מסוקים. הוא בן 21 ויש לו אחות גדולה ואח קטן שמתמיין כעת גם לקורס טיס ועתיד להגיע לגיבוש בקרוב. אמו היא דיילת אוויר ואביו קצין מבצעים ובשירותו הצבאי שירת בחיל האוויר בטייסת 120. סגן א' למד בתיכון ברעננה שם הרחיב מגמות פיזיקה וחינוך גופני. בזמנו הפנוי סגן א' אוהב לשחק כדורסל ולהיות עם חברים.

לרגל האירוע המרגש אמר סגן א': "לא תמיד חלמתי להיות צוות אוויר, הבנתי שאני נמצא במקום הנכון עבורי בשלב הראשוני בקורס ומאז התחושות רק הלכו והתעצמו, אני כולי מלא בציפייה להתחיל את השירות בטייסת המבצעית עם סיום הקורס".

למפגש עם מפקד חיל האוויר, האלוף עמיקם נורקין, הוא יביא את דודתו, בשבילו זו הפלטפורמה להגיד לה תודה על העשייה והתמיכה בו ולהגיד לה כמה הוא מעריך אותה.


להצטרפות לקבוצות הוואצאפ של "שרון אונליין"

קבוצת הרצליה לחץ כאן

קבוצת רמת השרון לחץ כאן

קבוצת רעננה לחץ כאן

קבוצת כפר סבא לחץ כאן

קבוצת הוד השרון לחץ כאן

קבוצת כפר שמריהו לחץ כאן

קבוצת כפר יונה לחץ כאן

קבוצת נדל"ן לחץ כאן

לדף הפייסבוק של "שרון און לייין" לחץ כאן

לעמוד האינסטגרם של "שרון און ליין" לחץ כאן