ההסתדרות הלאומית וועד עובדי מגוונים הכריזו אתמול על שביתת צהרונים ברמת השרון החל מיום ראשון הקרוב. עובדי רשת מרכזים קהילתיים מגוונים רמת השרון, הינם עובדי הצהרונים של המתנ"ס בעיר. אולם ברגע האחרון נמנעה השביתה.

נעים בעיר 2024. ספורט וכושר בגנים ובפארקים. אפריל-אוקטובר 2024. ההשתתפות ללא העלות | פרטים באתר העירייה

מוועד עובדי מגוונים נמסר: "מאז חודש דצמבר מנסה ועד העובדים בייצוג ההסתדרות הלאומית להגיע להסכמות עם הנהלת מגוונים, אך ההנהלה מושכת את הזמן, ומתעלמת מהבטחות שהם נתנו לוועד. בעקבות כך ההסתדרות הלאומית הכריזה הבוקר על שביתה בצהרונים ברמת השרון שתצא לפועל ביום ראשון הקרוב".

עדי אביכזר, מנהלת סקטור שרות ציבורי ברשויות המקומיות בהסתדרות ההלאומית מוסרת כי: "במהלך חודש דצמבר 2021 וינואר 2022 ישבנו עם הנהלת המתנ"ס ועם ראש עירית רמת השרון וסוכמו מספר נושאים, בין היתר שיול"א תמשיך להיות מופעלת על ידי מגוונים גם בשנת תשפ"ג, תשולם תוספת שכר לעובדות החל מחודש ינואר 2022 וכן תינתן תוספת כוח אדם לצהרונים. בחודשיים האחרונים נתבקשנו להמתין לאישור התקציב על ידי העירייה אבל עד כה שום דבר לא יושם מההסכמות אליהם הגענו".

מההסתדרות הלאומית הוסיפו: "בחודשים האחרונים נתבקשנו פעם אחר פעם להמתין להעברת התקציב בעירייה, הנהלת מגוונים ניצלה את הרצון הטוב של העובדים להמתין".

אולם הצדדים הצליחו לפני זמן קצר להגיע להבנות ובכך בוטלה השביתה שהייתה מתוכננת ביום ראשון הקרוב.

עינב לייבה, מנהלת השיווק של רשת מגוונים מסרה בתגובה: "הנהלת רשת מגוונים ביחד עם דירקטוריון הרשת פעלו מול וועד העובדים וההסתדרות הלאומית לביטול השביתה שהוכרזה, זאת כדי להעניק להורים ולילדים שירות מיטבי ויציב. שמחים לעדכן כי צהרוני הגנים יפעלו כסדרם ביום ראשון. מצפים לראותכם. חג שמח לכם ולבני משפחתכם".

נעים בעיר 2024. ספורט וכושר בגנים ובפארקים. אפריל-אוקטובר 2024. ההשתתפות ללא העלות | פרטים באתר העירייה

להצטרפות לקבוצות הוואצאפ של "שרון אונליין"

קבוצת הרצליה לחץ כאן

קבוצת רמת השרון לחץ כאן

קבוצת רעננה לחץ כאן

קבוצת כפר סבא לחץ כאן

קבוצת הוד השרון לחץ כאן

קבוצת כפר שמריהו לחץ כאן

קבוצת כפר יונה לחץ כאן

קבוצת נדל"ן לחץ כאן

לדף הפייסבוק של "שרון און לייין" לחץ כאן

לעמוד האינסטגרם של "שרון און ליין" לחץ כאן