הלם וזעזוע בתיכון רוטברג ברמת השרון: הורי תלמידי התיכון קיבלו אתמול מכתב יוצא דופן מהנהלת בית הספר, המתריע על העלייה בשימוש בסמים בקרב תלמידי ותלמידות התיכון.

בעל.ת עסוק, רוצה שיכירו אותך? לקבלת חשיפות שיא בשרון אונליין לחצ.י כאן!

"סיימנו הבוקר מפגש עם הנהגת ההורים בו עדכנו על הקצנה בשימוש של תלמידים ותלמידות בסמים בכלל ובסמי מרשם בפרט", נכתב על ידי הנהלת בית הספר להורים.

עוד נכתב: "צריכה של סמים מסוג מריחואנה היא כמעט בבחינת שגרה עבור תלמידי כל השכבות. לאחרונה הבנו כי קיימת צריכה של כדורים משככי כאבים מסוג אופיואידים (כגון מורפיום, אוקסיקודון, פנטניל וכו'). הם נראים כמו כדורי מרשם וניתן לבלוע אותם או להסניף אותם".

בהנהלת בית הספר טוענים עוד כי "תופעת צריכת הסמים אינה חדשה אבל כמו תופעות אחרות גם כאן, תקופת הקורונה החריפה את התמונה. בקרוב נעדכן את כולכם במפגשים ייעודיים לתלמידי והורי כל השכבות בנושא. חשוב להדגיש, כמעט כל תלמיד ותלמידה ייחשפו לסמים ורובם גם יתנסו בכך. לכן, תידרש נוכחות מלאה של כל ההורים במפגשים אלה".

לאחר מכן קיבלו ההורים לתלמידי שכבת י"ב הודעה מהנהלת שכבת י"ב והנהגת ההורים כי נוכח השימוש הרחב בסמים מסוגים שונים בקרב תלמידי ותלמידות השכבה יתקיים ביום שני הקרוב כינוס חירום בנושא שמטרתו להרחיב את הידע ולהביא למודעות את היקף התופעה וחומרתה.

המפגש, שיתקיים באולם אורי שבתיכון ביום שני הקרוב (27 בדצמבר) בשעה 20:00, ייפתח בהתייחסות הצוות לנושא ולאחר מכן יזכו ההורים להרצאתו של רן בראון, אחד המרצים הטובים בתחום.

פסחוף ישראלי בהרצליה. פעילויות לילדים נוער ומשפחות

מעיריית רמת השרון נמסר בתגובה: "המכתב נכתב מתוך דאגה עמוקה לילדים. צריכת סמים הופכת יותר ויותר נפוצה בקרב בני נוער בכל הארץ ואנחנו כמערכת חינוך חייבים להיאבק בה. ברור שאסור להכליל אבל גם אסור להתעלם ולטאטא את המציאות. זוהי חובתנו כלפי הילדים. אנו מנסים לעשות מהלך לצד ההורים וגורמי מקצוע על מנת להתמודד עם אתגרי התקופה ושלל מצבי הסיכון בבתי הספר בשיתוף ההורים, השירות הפסיכולוגי הייעוצי, הפיקוח ואגף החינוך".


להצטרפות לקבוצות הוואצאפ של "שרון אונליין"

קבוצת הרצליה לחץ כאן

קבוצת רמת השרון לחץ כאן

קבוצת רעננה לחץ כאן

קבוצת כפר סבא לחץ כאן

קבוצת הוד השרון לחץ כאן

קבוצת כפר שמריהו לחץ כאן

קבוצת כפר יונה לחץ כאן

קבוצת נדל"ן לחץ כאן

לדף הפייסבוק של "שרון און לייין" לחץ כאן

לעמוד האינסטגרם של "שרון און ליין" לחץ כאן