אם לא מספיק הסגר ותקופת הקורונה הלחוצה, מאות תושבים ברחוב הרב קוק והסביבה, סובלים מזה מספר שבועות מרעש חזק של עבודות טרקטורים בלילות.

פסחוף ישראלי בהרצליה. פעילויות לילדים נוער ומשפחות

מדובר בעבודות תשתית המתבצעות כל לילה ברחוב הרב קוק, בקטע שבין הרחובות ויצמן והעצמאות (בתמונה). תושבת הרחוב, המתגוררת בקטע זה, סיפרה ל"שרון און ליין": "מדובר על עבודות שהחלו לפני כשלושה שבועות, כל לילה החל מהשעה 22:00 ולפעמים עד השעה 5:00 לפנות בוקר. כאשר התקשרתי למוקד העירוני נאמר לי שאלו עבודות חיוניות עבור תשתיות לשכונת גליל ים והעבודות תמשכנה חודשים רבים. העבודות מתבצעות בלילות כדי לא לחסום את עורק התנועה הראשי בבקרים. הם חופרים עם טרקטורים בכביש ובמדרכה ומכסים את החפירות לאחר סיום העבודות באותו לילה כדי שהכביש יתפקד כרגיל בבקרים. אנחנו מחכים לשישי ושבת, שאלו הימים היחידים שנותרו לנו לישון בשקט".

התושבת מתארת כיצד העבודות השפיעו על חיי התושבים: "המצב הזה בלתי נסבל ומונע שינה מדיירים ברחוב הרב קוק והרחובות הסמוכים. מדובר באזור עם אנשים מבוגרים וגם משפחות צעירות עם תינוקות. איך אפשר למנוע מאיתנו שינה למשך מספר שבועות? גם כך אנחנו חיים במתח בגלל התקופה הקשה וזאת עוד תוספת בלתי נסבלת. אנחנו לא יודעים מה הפתרון, אבל לא יתכן שהצורך בעבודות יבוא על חשבון איכות החיים שלנו. זה מקומם מאוד ומראה על זלזול בתושבים. אנחנו פשוט מיואשים מזה".

מהעירייה לא התקבלה תגובה לכתבה.


להצטרפות לקבוצות הוואצאפ של "שרון אונליין"

קבוצת הרצליה לחץ כאן

קבוצת רמת השרון לחץ כאן

קבוצת רעננה לחץ כאן

קבוצת כפר סבא לחץ כאן

קבוצת הוד השרון לחץ כאן

קבוצת כפר שמריהו לחץ כאן

קבוצת כפר יונה לחץ כאן

קבוצת נדל"ן לחץ כאן

לדף הפייסבוק של "שרון און לייין" לחץ כאן

לעמוד האינסטגרם של "שרון און ליין" לחץ כאן