בעוד שבוע בדיוק תעשה עדן גולן, 24, עד לא מזמן צעירה אלמונית יחסית ילידת כפר סבא, היסטוריה ישראלית בתקופה לא פשוטה בכלל, כשתופיע בחצי גמר האירוויזיון במאלמו, שוודיה, בזמן המלחמה. במאלמו היא צפויה להתקבל בגל אנטישמיות חסר תקדים, בהובלת הארגונים הפרו פלשתיניים.

יש לכם רגישות? תתחברו לאתר הרווחה והחברה של ישראל!

הדרך למאלמו התחילה בכפר סבא, שם נולדה וגם גדלה. הוריה הם אדי ואולגה, ממוצא לטבי ואוקראיני. היא העבירה חלק מרכזי מילדותה במוסקבה, שם עברה המשפחה להתגורר בעקבות עבודת אביה, בגיל 9 החלה ללמוד פיתוח קול. היא עצמה שיתפה כי גילתה את יכולות השירה "במקרה", בעת שהייתה בתאילנד עם משפחתה, ועלתה לבמה באופן ספוטנטי לשיר "Jingle Bells". והשאר – היסטוריה.

עדן גולן וההוריקן. איור AI - שמואל אליעז

עדן גולן וההוריקן. איור AI – שמואל אליעז

את קריירת התחרויות שלה החלה בגיל 14 אז השתתפה בתחרות דה וויס ברוסיה. בגיל 18 שבה לארץ, לאחר שנתיים שבהם הייתה שותפה בלהקת בנות שהקים מפיק רוסי.

בחודש פברואר נבחרה גולן לייצג את ישראל באירוויזיון 2024 במסגרצת כוכב נולד. השיר שלה, "הוריקן", שכתבה קרן פלס, הוא בלדה המספרת סיפור של אהבה, אובדן ותקווה. באווירה הקיימת, גם מלות השיר היו מקור לוויכוח עם מארגני התחרות, ושונו בהתאם על מנת להימנע מכל הקשר אקטואלי.

כיום עדן גולן מתגוררת בתל אביב.

בחמישי הבא עדן גולן תעלה כמו הוריקן לבמה חצי גמר האירוויזיון ותנסה לגרום לקול המופלא שלה להביא אותה לגמר, בהרבה מובנים – כנגד כל הסיכויים. בהצלחה לה – ולנו!

אל תוותרו על החלומות שלכם! הירשמו לתואר ראשון או שני בשערי מדע ומשפט בהוד השרון. לחצו לפרטים > המרכז האקדמי שערי מדע ומשפט

להצטרפות לקבוצות הוואצאפ של "שרון אונליין"

קבוצת הרצליה לחץ כאן

קבוצת רמת השרון לחץ כאן

קבוצת רעננה לחץ כאן

קבוצת כפר סבא לחץ כאן

קבוצת הוד השרון לחץ כאן

קבוצת כפר שמריהו לחץ כאן

קבוצת כפר יונה לחץ כאן

קבוצת נדל"ן לחץ כאן

לדף הפייסבוק של "שרון און לייין" לחץ כאן

לעמוד האינסטגרם של "שרון און ליין" לחץ כאן