תושבי רמת השרון התבשרו בשבוע שעבר שסניף הדואר ברחוב ריינס ששירת עד כה את תושבי מורשה נווה מגן והסביבה בעיקר, נסגר השבוע לקבלת לקהל ומתקיימת בו רק חלוקת דואר לתיבות הדואר הקיימות במקום. ההחלטה התקבלה עקב פרישתו של זייכן הסניף שמואל גריידי, ששרת שנים רבות נאמנה את התושבים ועזב את הסניף.

EYE טק. optometrists. חנות המשקפיים שלך בשרון. 1+1 אבל באמת. *בלי טריקים ובלי שטיקים! החרש 3, אזה"ת הרצליה | נייד 052-2782678 חניה ללקוחות מול החנות

עם סגירתו של הסניף בריינס נשאר סניף אחד בלבד  בכל רמת השרון שישרת כ-50,000 תושבים, מדובר בסניף שנמצא בדרך הראשונים בעיר. בעקבות כך תושבים רבים חוששים כעת מהכאוס שייווצר.

ירדנה מחבובי, תושבת רמת השרון אמרה ל"שרון אונליין": "כעת יש רק סניף דואר אחד, סניף הראשונים, שמעכשיו משרת את כל תושבי רמת השרון. ראינו את התוצאות וכל הכאוס שנוצר לפני מספר חודשים שריינס היה סגור וכל הפעילות עברה לראשונים. משטרה הגיעה למקום לבקשת מנהלת הדואר להשליט סדר בנעשה. גם סניף ויצמן נסגר לפני שנים ולא נפתח שוב. פניתי לרשות הדואר בבקשה שיימצא זכיין שיפעיל את סניף ריינס ושגורלו לא יהיה כסניף ויצמן זו הייתה תשובתם: 'סניפים נסגרים בהתאם לשיקולים של הדואר, אם תהיה אפשרות לפתוח סניף, יפתחו'".

והיא הוסיפה: "יש אנשים מבוגרים שמתקשים להזמין תור. גם כשהזמנו תור המתנו למעלה מחצי שעה. אין זמינות לתורים. אני מקווה שעיריית רמת השרון תתערב ותנסה לסייע לפתוח עוד סניף שלא נישאר עם סניף אחד".

שמואל גריידי, בעל הזיכיון שעזב את הסניף כתב לתושבים לפני עזיבתו: "הסניף הדואר 'ריינס' ייסגר  לקהל עקב פרישתי לאחר שנים רבות. השתדלתי בשנים אלו להעניק לכם ככל יכולתי שירות טוב באווירה נעימה ובשעות לא שגרתיות ראיתי במקום עבודתי כשליחות ציבורית והייתי אוזן קשבת לכל פונה. אמשיך בשליחותי הציבורית גם ממקום אחר כי זה הייעוד שלי בחיים ומאחל לכם בריאות נחת ואושר וששמחה תהיה מנת חלקכם. חלוקת הדואר תימשך כרגיל".

מדואר ישראל נמסר: "יחידת הדואר ברחוב ריינס תפעל מעתה כמרכז מסירה לחלוקה של חבילות ודברי דואר, וחלוקת המכתבים לתאי הדואר במקום תמשיך לפעול כרגיל. בית הדואר בדרך ראשונים שופץ לאחרונה, והותאם לספק את כלל השירותים לתושבים, לצד מרכזי מסירה לאיסוף חבילות הפועלים בבתי עסק ברחבי העיר".

פסחוף ישראלי בהרצליה. פעילויות לילדים נוער ומשפחות

להצטרפות לקבוצות הוואצאפ של "שרון אונליין"

קבוצת הרצליה לחץ כאן

קבוצת רמת השרון לחץ כאן

קבוצת רעננה לחץ כאן

קבוצת כפר סבא לחץ כאן

קבוצת הוד השרון לחץ כאן

קבוצת כפר שמריהו לחץ כאן

קבוצת כפר יונה לחץ כאן

קבוצת נדל"ן לחץ כאן

לדף הפייסבוק של "שרון און לייין" לחץ כאן

לעמוד האינסטגרם של "שרון און ליין" לחץ כאן