בעקבות הפיגוע הקשה באלעד ולאור גל הפיגועים בישראל בתקופה האחרונה, אישרה מועצת עיריית רעננה להחזיר את אגרת השמירה, למרות התנגדותם של חברי האופוזצייה למהלך.

נעים בעיר 2024. ספורט וכושר בגנים ובפארקים. אפריל-אוקטובר 2024. ההשתתפות ללא העלות | פרטים באתר העירייה

מעיריית רעננה נמסר כי: "אמש מדינת ישראל התמודדה עם עוד אירוע טרור רצחני ומזעזע. המצב הבטחוני רגיש ומורכב, ודווקא בתקופה זו העיר רעננה פועלת ללא אגרת שמירה. לכן, הבוקר, למרות התנגדותם של חברי האופוזיציה בחודשים האחרונים לאישור אגרת השמירה, ראש העיר חיים ברוידא כינס מועצת עיר דחופה בבקשה נוספת לאשר את אגרה זו אשר עברה בהצלחה".

ראש העיר, חיים ברוידא אמר בתגובה: "ברגעים כאלה אין מקום לפוליטיקה, ואת זה אני מנסה להסביר כבר מספר חודשים. המצב הבטחוני מחייב סיירת ביטחון אחראית, חזקה ויציבה לרעננה ואני מברך על התגייסות חברי המועצה לבקשתי להחזרת סיירת הביטחון למתכונת מלאה בימים אלה".

בנוסף, מיד לאחר אישור אגרת השמירה, אישרו חברי מועצת העיר את תקציב העירייה לשנת 2022, וזאת עם תום תקופת ההארכה שניתנה על ידי משרד הפנים לחברי מועצת העיר לאישור תקציב העירייה טרם פיזור המועצה. התקציב הועבר ברוב של 8, עם 10 חברי מועצה שהצביעו בעד אישורו, 2 נגד ו-3 נמנעים.

ראש העיר הוסיף: "כשחרב על צווארם תחת איום משרד הפנים לפזרם, אישרו חברי האופוזיציה את אגרת השמירה והצביעו  בעד תקציב 2022 אותו הגשתי. אני מברך על העברת התקציב ומתחייב כי תנופת הפיתוח והצמיחה העירונית תימשך".


להצטרפות לקבוצות הוואצאפ של "שרון אונליין"

קבוצת הרצליה לחץ כאן

קבוצת רמת השרון לחץ כאן

קבוצת רעננה לחץ כאן

קבוצת כפר סבא לחץ כאן

קבוצת הוד השרון לחץ כאן

קבוצת כפר שמריהו לחץ כאן

קבוצת כפר יונה לחץ כאן

קבוצת נדל"ן לחץ כאן

לדף הפייסבוק של "שרון און לייין" לחץ כאן

לעמוד האינסטגרם של "שרון און ליין" לחץ כאן