פעילות עמותת בני הרצליה לא תיעצר: לאחר שקבע כי ההקצבה לעמותת בני הרצליה תופסק לחלוטין, הודיע הבוקר ראש העירייה, משה פדלון, כי הוא חוזר בו.

פסחוף ישראלי בהרצליה. פעילויות לילדים נוער ומשפחות

במכתב ששיגר לרוני חדד, גזבר העירייה, ציין פדלון כי הוא מאשר להעביר לעמותת בני הרצליה 80% מההקצבה החודשית של חודש פברואר. פדלון ציין כי הדבר נעשה לבקשת הנהגת ההורים העירונית ובהמלצתה של איה פרישקולניק, סגנית ראש העירייה ומחזיקת תיק החינוך. "צעד זה נעשה כדי לא לשבש את הפעילות השוטפת של התלמידים/חניכים בבני הרצליה", כתב פדלון.

מכתב זה יוצא פחות מיממה לאחר הכתבה שפרסמנו אתמול ב"שרון און ליין" ובה תיארנו את ההתנגדות בעמותה לבקשתו של פדלון לאישור היועצים החיצוניים בתשלום ללא מכרז ואת היחסים המתוחים בין פדלון לסגנו, עופר לוי, המשמש גם כיו"ר דירקטוריון העמותה.

חברי האופוזיציה דורשים כינוס ישיבת מועצה

עוד לפני שיצא המכתב, פנו שבעת חברי המועצה מהאופוזיציה לפדלון ודרשו כינוס ישיבת מועצה שלא מן המניין. בפנייה לפדלון כתבו: "בהמשך לתכתובות הרבות בין ראש העיר לבין יו״ר דירקטוריון בני הרצליה ולהודעה החד צדדית ממר פדלון שלטעמנו כלל אינה חוקית על הפסקת מימון פעילות בני הרצליה, התכנס אתמול בערב דירקטוריון העמותה לישיבה דחופה בנושא. החלטתו של משה פדלון ראש העירייה אינה סבירה בשום קנה מידה בעיקר בשל המשמעות שלא ייתכן להחזיק כבני ערובה מאות עובדים ועשרות אלפי ילדים והורים בגלל הרצון לאפשר למקורבים לקבל שכר במסגרת וועדה שהוקמה במנהל שאינו תקין ולנקמנות אישית".

עוד ציינו: "אין בכוונתנו לאפשר להנהלת העיר להסיר את אחריותה ממחדליה. נהפוך הוא, מנהיגות ציבורית לוקחת אחריות ומטפלת בבעיות קשות ככל שיהיו ולא מעבירה אחריות ומחפשת פתרונות קלים. בשל המשמעות הקשה של החלטתו של פדלון, אנחנו חברי המועצה מבקשים בזאת לכנס בדחיפות ועל פי החוק את מועצת העיר לדיון מיוחד בעתידה של עמותת בני הרצליה ובעתיד עובדיה המסורים".

בהצעה לסדר כתבו: "מועצת העיר תתכנס ותדון האם החלטתו של ראש העירייה, החלטת יחיד לעצור את התקציב הינה חוקית, ומה משמעות ההחלטה שתוצג על ידי הצוות המקצועי של העמותה והשלכות החלטתו על פעילותה העתידית. מועצת העיר תדון ותקיים הצבעה על החלטתו של ראש העירייה לעצור את התקציב. נבקש להבהיר כי החלטת מועצת העיר להעביר את התקציב לעמותה עומדת בתוקף עד שלא התקבלה החלטה אחרת ויש להעביר את התקציבים החודשיים בדיוק כפי שאושר במועצת העיר".

נעים בעיר 2024. ספורט וכושר בגנים ובפארקים. אפריל-אוקטובר 2024. ההשתתפות ללא העלות | פרטים באתר העירייה

להצטרפות לקבוצות הוואצאפ של "שרון אונליין"

קבוצת הרצליה לחץ כאן

קבוצת רמת השרון לחץ כאן

קבוצת רעננה לחץ כאן

קבוצת כפר סבא לחץ כאן

קבוצת הוד השרון לחץ כאן

קבוצת כפר שמריהו לחץ כאן

קבוצת כפר יונה לחץ כאן

קבוצת נדל"ן לחץ כאן

לדף הפייסבוק של "שרון און לייין" לחץ כאן

לעמוד האינסטגרם של "שרון און ליין" לחץ כאן