בזה אחר זו הגיעו אמש (שני, 12.9) ל"אולמי אמדו" בהרצליה שורה ארוכה מאוד של שרים וחברי כנסת מהליכוד, כדי לתמוך בראש רשימת הליכוד בבחירות לרשויות המקומיות בהרצליה – רפי חיים-קדושים, שהורשע בעבר בפלילים.

בעל.ת עסוק, רוצה שיכירו אותך? לקבלת חשיפות שיא בשרון אונליין לחצ.י כאן!

שמו של קדושים, שריצה בעבר ארבעה עונשי מאסר אחרי שהורשע במעשי אלימות, חטיפה וסחיטה ועסק בניכיון צ'קים בשוק האפור, כבר נקשר בעבר עם חלק מבכירי המפלגה – לאחר שכמה מהם – בהם שר המשפטים יריב לוין והשר במשרד המשפטים דודי אמסלם – הגיעו לאירוע בביתו בחג פורים האחרון.

בין השרים וחברי הכנסת שהגיעו לתמוך בחיים-קדושים ניתן למצוא את שר הביטחון יואב גלנט, שר האנרגיה ישראל כץ, שר התרבות והספורט מיקי זוהר, שרת התחבורה מירי רגב, השרה לקידום מעמד האישה מאי גולן ושרת ההסברה גלית דיסטל אטבריאן.

אליהם הצטרפו גם לא מעט חברי כנסת מטעם הליכוד. בין היתר היו אלה יו"ר הקואליציה אופיר כץ, חברת הכנסת קטי שטרית, חבר הכנסת דני דנון וחבר הכנסת דוד ביטן. מרבית חברי הכנסת והשרים העדיפו שלא להתייחס בנאומם לפעיל הליכוד הבולט בעיר – שכעת גם רץ כאמור בבחירות הקרובות באוקטובר, אך אחד שכן התייחס הוא השר זוהר, שטען כי חיים-קדושים "חזר בתשובה".

הוא קרא להצביע לרפי – ואמר כי "צריך לתת הזדמנות לכל אחד". "תצביעו לרפי, הוא ראוי. יש אנשים שקמים מהסיטואציה הלא פשוטה שהיו בה – וצריכים לתת הזדמנות לכל אחד. רפי עושה חסדים למען תושבי העיר. תתמכו בו", הוסיף.

מחוץ לאולם בהרצליה הגיעו מאות מפגינים נגד הממשלה. חברת מועצת העיר דנה אורן-ינאי, ממובילות מטה המאבק הדמוקרטי בהרצליה, ציינה: "החיבור בין עבריין מורשע, שמתמודד על מקום במועצת העיר ומכוון לתפקיד סגן ראש העיר, לבין מפלגת מחריבי הדמוקרטיה הישראלית, הוא תמרור אזהרה בוהק לא רק לתושבי הרצליה – אלא לכל אזרח ישראלי. זה התחיל כאן ובקרוב אצלכם. על הציבור הליברלי לצאת בהמוניו ולהצביע, כדי לדלל את כוחם של כוחות האופל שמנסים להשתלט על הערים שלנו".

יש לכם רגישות? תתחברו לאתר הרווחה והחברה של ישראל!

להצטרפות לקבוצות הוואצאפ של "שרון אונליין"

קבוצת הרצליה לחץ כאן

קבוצת רמת השרון לחץ כאן

קבוצת רעננה לחץ כאן

קבוצת כפר סבא לחץ כאן

קבוצת הוד השרון לחץ כאן

קבוצת כפר שמריהו לחץ כאן

קבוצת כפר יונה לחץ כאן

קבוצת נדל"ן לחץ כאן

לדף הפייסבוק של "שרון און לייין" לחץ כאן

לעמוד האינסטגרם של "שרון און ליין" לחץ כאן