למרות מזג האוויר הקריר, ישנם אנשים שלא מוכנים לוותר על רחצה חוף הים.
אולם תושבי הרצליה יצטרכו להימנע בשבוע הקרוב מלשחות בשני חופים, זאת לאחר שמשרד הפנים הודיע היום כי חוף השרון וחוף אכדיה דרום יהיו אסורים לרחצה מהיום (20.3) ועד ליום חמישי (24.3), כולל.
הסיבה: המצילים בחופים אלו יצאו להשתלמות שנתית ולא שובצו להם מחליפים.
לאור זאת, רצוי להימנע מלשחות בחופים אלו בשל הסכנה בהעדר מציל באזור.
תגובות