לרגל שבוע האחים והאחיות הבינלאומי הכריזה קופת חולים מאוחדת על פרויקט "ראש עיר בהפתעה", במסגרתו הפתיעו ראשי ערים ברחבי הארץ מספר אחים ואחיות, שהצטיינו והתבלטו בעבודתם ובמסירותם כלפי המטופלים שלהם.

EYE טק. optometrists. חנות המשקפיים שלך בשרון. 1+1 אבל באמת. *בלי טריקים ובלי שטיקים! החרש 3, אזה"ת הרצליה | נייד 052-2782678 חניה ללקוחות מול החנות

ראש עיריית הרצליה, משה פדלון יחד עם עדי חמו, מנהל מחלקת הבריאות העירונית, הגיעו למרפאת מאוחדת בעיר והפתיעו את האחות ז׳אנה רומנוב, תושבת הרצליה ומנהלת הסיעוד במרפאת מאוחדת.

פדלון, שהעניק לה תעודת הוקרה חתומה על ידו וזר פרחים, הודה לרומנוב על עבודתה המסורה למען תושבי העיר ובפרט על שנתיים מאתגרות של התמודדות עם מגפת הקורונה, זאת במקביל להמשך עבודתה השוטפת כאחות בקהילה.

בנוסף, העניק פדלון עט חרוט לכל האחיות במרפאה.

במברכים: לי אורון, מנהלת מחוז מרכז של הקופה וסגנה משה כהן; דגנית בן מרגי, מנהלת הסיעוד המחוזית; אנה אפשטיין, מנהלת הסיעוד במרחב; ד״ר שלי שומילוב מנהלת הרפואית.

פדלון, דאג לשלוח פרחים לכבוד שבוע האחים והאחיות גם לסניפים של שאר קופות החולים בעיר, ביניהם סניף קופת חולים כללית הרצליה דרום שברחוב ביל"ו בעיר, שם מתנדבת מזה 17 שנים לאה טאו אונגר.

נעים בעיר 2024. ספורט וכושר בגנים ובפארקים. אפריל-אוקטובר 2024. ההשתתפות ללא העלות | פרטים באתר העירייה
לאה טאו אונגר (מימין). צילום: פרטי

לאה טאו אונגר (מימין). צילום: פרטי


להצטרפות לקבוצות הוואצאפ של "שרון אונליין"

קבוצת הרצליה לחץ כאן

קבוצת רמת השרון לחץ כאן

קבוצת רעננה לחץ כאן

קבוצת כפר סבא לחץ כאן

קבוצת הוד השרון לחץ כאן

קבוצת כפר שמריהו לחץ כאן

קבוצת כפר יונה לחץ כאן

קבוצת נדל"ן לחץ כאן

לדף הפייסבוק של "שרון און לייין" לחץ כאן

לעמוד האינסטגרם של "שרון און ליין" לחץ כאן