הוועד האולימפי בישראל חידש בשני, 19 במאי 2025, את ההסכם עם המרכז הרפואי מאיר בכפר סבא, שמשמש כמלווה הרפואי הרשמי של הספורטאים האולימפיים מזה 25 שנה.
כחלק מחידוש ההסכם נפגשו בכירי הוועד עם הנהלת המרכז הרפואי מאיר וצוות מומחי המרכז, וזאת כהכנה למשחקים האולימפיים שיתקיימו בלוס אנג’לס בשנת 2028.
השותפות רבת השנים באה לידי ביטוי בליווי השגרה הרפואית של הספורטאים, חיסונים, ניתוחי חירום ועד לרגעי השיא במשחקים האולימפיים עצמם.
גאווה לאומית
“השותפות הזו היא עדות לחוסן, למצוינות ולשאיפה מתמדת להוביל”, אמר פרופ’ יעקב חן, מנהל המרכז הרפואי. “למעלה מ-20 שנה של מסע משותף בינינו מהווים עדות לאמון העמוק – וזו זכות גדולה”.
יו”ר הוועד האולימפי בישראל, יעל ארד: “המרכז הרפואי מאיר מלווה את הסגלים האולימפיים מזה 6 מחזורים ותומך במקצועיות רבה בשמירה על בריאותם של ספורטאי ההישג האולימפיים. זו הזדמנות להודות בשם כולנו לכל הצוות הנפלא”.
באירוע השתתפו גם נטע פורטל וסנטיאגו פרס, ניצולי הטבח בכפר עזה, אותם פגשו הספורטאים האולימפיים ובכירי הוועד האולימפי זמן קצר לאחר השבעה באוקטובר, עת ביקרו את הפצועים שטופלו במרכז רפואי מאיר.
תגובות