פועל בן 39 נפצע היום במהלך עבודות גינון בהרצליה, לאחר שנפל מגובה של כ-3 מטרים. מצבו מוגדר קשה.

בשעה 11:35 התקבל דיווח במוקד 101 של מד”א במרחב ירקון על פועל שנפל מגובה במהלך עבודתו בעיר. חובשים ופראמדיקים של מד”א שהגיעו למקום העניקו לו טיפול רפואי ראשוני, ולאחר מכן פינו אותו בניידת טיפול נמרץ לבית החולים איכילוב בתל אביב.

על פי מד”א, הפועל סובל מחבלות בראש ובחזה.

פראמדיק מד”א טל אגאי סיפר: “הפצוע שכב כשהוא בהכרה וסובל מחבלות בגופו לאחר שנפל מגובה של כ-3 מטר במהלך עבודתו. הענקנו לו טיפול רפואי ולאחר מכן פינינו אותו בניידת טיפול נמרץ של מד”א לבית החולים כשמצבו קשה”.