עיריית הרצליה פתחה לאחרונה מדור ייעודי חדש לחינוך לגילאי לידה עד שלוש, כפי שדווח לפני כחודש ב"שרון אונליין".

פסחוף ישראלי בהרצליה. פעילויות לילדים נוער ומשפחות

המדור אחראי על גיבוש מדיניות וסטנדרטיזציה בגני ילדים פרטיים ומעונות היום בעיר, תוך שיתוף פעולה ותיאום מלא עימם, יצירת סטנדרט עירוני להתנהלות מוסדות החינוך הפרטיים לצד מתן שירותים תואמים ומתקדמים לקהילת ההורים והפעוטות, יישום הטמעת המעבר למשרד החינוך במסגרות הפרטיות ומעונות היום בעיר ועוד.

מי שמונתה לנהל את המדור החדש היא תמי שקורי. שקורי בוגרת תואר ראשון במסלול הגיל הרך כיתות א'-ב' בהתמחות לשון ותקשורת, מורה להוראה מותאמת ובעלת תואר שני בחינוך לגיל הרך במכללת לוינסקי.

לתמי ניסיון תעסוקתי רב בחינוך לגיל הרך – מזה כ-18 שנים כגננת אם ובשנים האחרונות כמנהלת מעון יום בקרית אונו.

שקורי ציינה: "התפקיד אליו מוניתי הוא פונקציה חדשה שנולדה בצו השעה עם כניסת המסגרות לפיקוח ואני מודה על הזכות להיות בעמדה שכל מטרתה היא לקדם ולמטב את המסגרות בעיר".

ראש עיריית הרצליה, משה פדלון הוסיף: "עיריית הרצליה משקיעה משאבים רבים במערכת החינוך ומקדמת כל יוזמה שיש בה כדי להעצים ולהיטיב עם ילדות וילדי העיר והוריהם".

נעים בעיר 2024. ספורט וכושר בגנים ובפארקים. אפריל-אוקטובר 2024. ההשתתפות ללא העלות | פרטים באתר העירייה

ומ"מ וסגנית ראש העירייה מחזיקת תיק החינוך, איה פרישקולניק סיכמה: "התחלנו דרך חדשה בעיר שלנו בתחום חינוך מלידה עד 3 וזו בשורה ענקית לתושבות ותושבי הרצליה".

בתוך כך, בימים אלה העירייה הנגישה את כל המידע הרלוונטי על הגשת בקשה להיתר להפעלת מעון יום במבנה מגורים, יצרה טופס דיגיטלי ייעודי על מנת לקצר את התהליכים הביורוקרטיים בתחום ומינתה רכזת ייעודית במחלקת רישוי ובנייה.


להצטרפות לקבוצות הוואצאפ של "שרון אונליין"

קבוצת הרצליה לחץ כאן

קבוצת רמת השרון לחץ כאן

קבוצת רעננה לחץ כאן

קבוצת כפר סבא לחץ כאן

קבוצת הוד השרון לחץ כאן

קבוצת כפר שמריהו לחץ כאן

קבוצת כפר יונה לחץ כאן

קבוצת נדל"ן לחץ כאן

לדף הפייסבוק של "שרון און לייין" לחץ כאן

לעמוד האינסטגרם של "שרון און ליין" לחץ כאן