מערכת החינוך של העיר כפר סבא חוזרת היום, חמשי 9.4.26, אל ספסלי הלימודים בכול בתי הספר וגני הילדים – לראשונה מאז פרוץ מלחמת שאגת הארי בתאריך 28.2.26.

מהעירייה נמסר, כי בהתאם להנחיות פיקוד העורף לעבור למדיניות התגוננות ירוקה, ולאחר הערכת מצב שבוצעה אמש (רביעי 8.4.26), מערכת החינוך בעיר תחזור לפעילות מלאה במיתווה הבא:

הגנים יפתחו החל משעה 8.00 בבוקר.

בתי הספר יסודיים, החטיבות והתיכונים ייפתחו החל משעה 9.00 בבוקר, וזאת בהתאם למערכת השעות של בתי הספר.

מעונות היום של הילדים יפעלו עד השעה 12.30.

צהרוני בתי הספר ייפתחו היום (9.4.26) ללא שירותי הזנה. צהרוני הגנים לא יפעלו היום – וייפתחו החל מיום ראשון 12.4.

היום (חמישי 9.4) לא יפעלו הסעות, כולל בחינוך המיוחד.

עוד נמסר מהעירייה, כי בכל מוסדות החינוך בוצעו ניקיונות יסודיים וסריקות ביטחוניות, על מנת לוודא היעדר שברי יירוט ולאפשר סביבת לימודים בטוחה לתלמידים ולצוותים החינוכיים.

יום הלימודים ייפתח בשיח רגשי עם התלמידים, לצורך עיבוד האירועים האחרונים וחזרה הדרגתית לשגרה.

במקביל, היום עיריית כפר סבא חוזרת לפעילות מלאה, לרבות קבלת קהל, והמתקנים העירוניים יפעלו כסדרם.

העירייה גם חוזרת לאכוף חניות בכחול לבן וכתום לבן.