בבית החינוך אמית רננים ברעננה התקיים אירוע סיום שנה למחזור א' של כיתת ותיקים, שכלל פעילות, הרקדה וברכות מהמפקח יצחק אלחדד וראש העיר רעננה חיים ברוידא.

בעל.ת עסוק, רוצה שיכירו אותך? לקבלת חשיפות שיא בשרון אונליין לחצ.י כאן!

מדובר בסיכומה של תכנית שנתית שנולדה מיוזמה של אפרת שוורץ מנהלת התיכון, בשיתוף פעולה עם עיריית רעננה, במסגרתה אזרחיות ותיקות תושבות העיר, הגיעו מידי יום חמישי לבית החינוך אמית רננים, ליום העשרה ושיתוף פעולה עם התלמידות.

הוותיקות פתחו את הבוקר במפגש עם מנהלת התיכון אפרת שוורץ ולאחר מכן למדו שיעור של פסיכולוגיה חיובית ושיעור מחשבים. בנוסף התקיימו פעילויות מגוונות ושונות כגון שיעור יוגה עם רות רזאל, שיעור תורה לשבועות, שיעור מוזיקה עם הדיה קובנר, מעגלי שיח עם התלמידות ומסיבת פורים וסיום מלאה בשירים וריקודים. המפגש האחרון הוקדש למשחק שבו היו שאלות שמותאמות לוותיקות ולצעירות, כך שהתחייב שיתוף פעולה בין דורי שהפך לחגיגה גדולה.

רות מרקוביץ שהגיעה בקביעות לכיתת הוותיקות: "כיתת ותיקים בשבילי היתה שמחה גדולה. כבר ביום רביעי התחלתי לחכות בציפיה שמחר יש לי בית ספר. שמחתי לבוא לפגוש את הבנות לראות את ספיר עם החיוך המדהים שלה עם המון קבלה ולב פתוח, לשמוע את אפרת עם פניני החוכמה שלה. הכיף של השיתוף עם תלמידות בית הספר, לראות את השמחה שלהן בעיינים את הצחוק המתפרץ שלהן שגרם לנו לצחוק יחד איתן לרקוד ולשמוח יחד איתן ללא גבולות. אני ממש אוהבת את המקום העכשווי שלי רק כאורחת בבית הספר".

התלמידה הילה ברק מכיתה ט'4 שיתפה: "היה מאוד כיף לפגוש את כיתת הוותיקות. נהנתי לשחק איתן וללמוד דברים חדשים מהעבר שלא ידעתי לפני דרך משחק".

מחנכת כיתת ותיקות, ספיר ניסים: "ב"ה זכינו ליצור כיתה מגובשת ומיוחדת של 30 נשים ותיקות מדהימות שהגיעו כל שבוע בשמחה ורצון לשוב וללמוד לספסלי בית הספר. לראות את החיבור בין התלמידות לוותיקות היה מרגש כל פעם מחדש. במשחק היו שאלות שהוכיחו שזוג מנצח זה זוג שיש בו ותיקה וצעירה שמלמדות אחת את השנייה – הוותיקות לימדו את הצעירות מה זה נפטלין, ספוקולס ומי הם 'החלונות הגבוהים' בעוד התלמידות לימדו אותם מה זה סטורי. איך מזמינים ב-shein ומי ייצג את ישראל באירוויוזיון השנה".

נעים בעיר 2024. ספורט וכושר בגנים ובפארקים. אפריל-אוקטובר 2024. ההשתתפות ללא העלות | פרטים באתר העירייה

להצטרפות לקבוצות הוואצאפ של "שרון אונליין"

קבוצת הרצליה לחץ כאן

קבוצת רמת השרון לחץ כאן

קבוצת רעננה לחץ כאן

קבוצת כפר סבא לחץ כאן

קבוצת הוד השרון לחץ כאן

קבוצת כפר שמריהו לחץ כאן

קבוצת כפר יונה לחץ כאן

קבוצת נדל"ן לחץ כאן

לדף הפייסבוק של "שרון און לייין" לחץ כאן

לעמוד האינסטגרם של "שרון און ליין" לחץ כאן