ביום חמישי האחרון (17.6.26) התקיים בכפר סבא אירוע ייחודי לרגל יום היוגה הבין-לאומי, בהובלת רשות הספורט העירונית, כאשר מאות יוגיסטיות ויוגיסטים מכל הגילים התכנסו אל מול השקיעה בפארק יצחק ולד לשיעור יוגה קהילתי משותף.

לדברי הדרגים הבכירים ביותר בהנהלת העירייה, האירוע הפך מהר מאוד, “לחוויה עוצמתית של גוף, נשימה ורוח”.

את השיעור הובילו ארבע מורות יוגה בכירות ומוערכות: יהודית שכטר, דזירה דוידוב, מעין סימון ורעות האן מרקוביץ’ – כל אחת בסגנונה הייחודי, שהעניק למשתתפים חוויה מגוונת, מעמיקה ומלאת השראה. יחד הן יצרו רצף תרגול מקצועי ומונגש, שהצליח לחבר בין קהל רחב של מתרגלים ותיקים ומתחילים כאחד.

ראש העיר כפר סבא, רפי סער, סיכם: “יום היוגה הבין-לאומי הוא הזדמנות לעצור לרגע, לנשום יחד ולהיזכר כמה כוח יש בקהילה ובאיזון שבין גוף לנפש”.