במהלך פעילות של שוטרי סיירת האופנועים באגף התנועה באזור השרון בכביש מספר 5, הבחינו השוטרים ברוכב אופנוע שנוהג בצורה פרועה על הכביש ומסכן את עצמו ושאר הנהגים בסביבתו.
השוטרים החליטו לעצור אותו בצידי הדרך ובבדיקה התברר כי הנהג תושב רמת השרון (34) מעולם לא הוציא רישיון נהיגה על אופנוע.
הנהג נחקר ושוחרר בתנאים מגבילים ובכוונת התביעה המשטרתית להגיש נגדו כתב אישום. האופנוע הושבת לחודשיים ימים.
“נהיגה ללא רישיון מהווה עבירה חמורה וזלזול בחיי אדם. שוטרי אגף התנועה ימשיכו למקד אכיפה בכל רחבי הארץ על מנת להגביר את סיכויי העבריין להיתפס ולהעמידו לדין”, ציינו במשטרה
תגובות