שוטרי תחנת גלילות במרחב ירקון עצרו בשלישי, 5 באוגוסט 2025, חשוד בגניבת אקדח, כשברשותו נתפסו בנוסף סמים מסוג קריסטל מחולקים למנות.

בשעות הצהריים התקבל דיווח במוקד המשטרה על אדם שנכנס לתא שירותים ציבוריים באזור הרצליה פיתוח, וכשיצא מהם  הפקיר את נשקו האישי במקום שנגנב.

בלשי תחנת גלילות, שהוזעקו למקום, החלו בחקירה מהירה, וזמן קצר לאחר מכן איתרו סמוך למקום אדם החשוד בגניבה.

ברשותו נמצא אקדח מסוג “גלוק” וכן חומר החשוד כסם מסוכן מסוג קריסטל במשקל ברוטו של 14.6 גרם המחולק למנות.

החשוד, בן 42 תושב גדרה, נעצר, נחקר ובסיום חקירתו נכלא. בהמשך הוא יובא לדיון בהארכת מעצרו בבית המשפט.