רס"ר ברק משולם ז"ל, הוא השוטר מתחנת כפר סבא, שנרצח לפנות בוקר (ראשון, 17.7), בעת מילוי תפקידו על ידי תושב רמאללה, במהלך פריצת מחסום משטרתי ברכב גנוב צומת רעננה, כך הותר לפרסום.

פסחוף ישראלי בהרצליה. פעילויות לילדים נוער ומשפחות

משולם בן ה-29 החל את דרכו במשטרה בשירות חובה כלוחם מג"ב בין השנים 2011-2014. לאחר מכן התגייס למשטרה כסייר בתחנת כפר סבא והמשיך לשרת מאז בתחנה.

במותו הותיר אחריו אישה, שני ילדים, הורים ושני אחים.

כזכור, משלום נדרס למוות מפגיעת רכב גנוב בכביש 4, בצומת רעננה לכיוון דרום. הוא אותר שרוע על מעבר החצייה שבין כפר סבא לרעננה, והרכב עמד נטוש בצידו השני של הכביש.

החשוד בדריסה, נער בן 17 מרמאללה, המשיך לנסוע מעט ברכב לאחר הדריסה, ואז נמלט מהמקום רגלית אך נתפס ונעצר.

על פי החשד, הרכב בו נהג הנער נגנב עוד קודם לכן מאזור גוש דן. הוא הגיח מכיוון דרום, ובמהלך המרדף אחריו – פגע במשולם שעמד במחסום והרג אותו.

נעים בעיר 2024. ספורט וכושר בגנים ובפארקים. אפריל-אוקטובר 2024. ההשתתפות ללא העלות | פרטים באתר העירייה
ניידת משטרה לצד הרכב הפוגע. צילום: דוברות המשטרה

ניידת משטרה לצד הרכב הפוגע. צילום: דוברות המשטרה

מפכ"ל המשטרה, רב ניצב יעקב שבתאי אמר בעקבות האירוע הקשה: "משטרת ישראל איבדה שוטר מצטיין שעשה בדיוק את המוטל עליו כשוטר וכמגן הציבור והמדינה. ברק ז"ל ששמע בקשר על רכב גנוב שעושה דרכו לגזרה שלו, הגיע לצומת, חסם אותה וקיווה לעצור את הרכב ואת הגנב. זו פעילות יום יומית שמבצעים מאות ואלפי שוטרי משטרת ישראל בשגרת פעילותם, ואנו רואים פעם נוספת שהעורף הוא החזית עבור שוטרי משטרת ישראל ושהשגרה שלנו במאבק בפשיעה עלול להיות קטלני מאוד ולגבות קורבנות בקרב שוטרינו".

המפכ"ל הוסיף: "ברק ששירת במג"ב היה בעל ניסיון מבצעי רב ושימש כראש משמרת בשיטור העירוני של רעננה. הוא עסק בשיטור כל חייו הבוגרים בדיוק מהמניעים הנכונים של אהבת המולדת, וחשיבות ההגנה על אזרחי המדינה. החתירה למגע זרמה בעורקיו של ברק והיא הייתה מוכרת רבות למפקדיו וחבריו. בכל פעילות ומבצע הוא הראשון לרוץ קדימה ולהסתער. בתפקידו שירת את אזרחי העיר והאזור נאמנה והוא היה מופת ליוזמה, מקצועיות ונחישות גדולה".

עמר בר-לב, השר לביטחון הפנים ציין: "הלילה קיבלנו עדות כואבת נוספת למיקומם המרכזי של שוטרי ושוטרות משטרת ישראל בחזית המאבק בפשיעה ובטרור, ובסיכון הגדול שמלווה את פעילותם בכל משימה אליה הם נשלחים ובכל מקום בו הם מוצבים. רס"ר ברק משולם זכרו לברכה נפל במילוי תפקידו כאשר חצץ בגופו בין פושע חסר מעצורים לבין אזרחים ואזרחיות. כמו חבריו וחברותיו במשטרת ישראל, ברק בחר להקדיש את חייו להגנה על ביטחונה הלאומי של מדינת ישראל, ועשה זאת יום ולילה במסירות ובמחויבות אין קץ. כך גם במשימתו האחרונה, ממנה לא שב".

זירת הדריסה. צילום: דוברות המשטרה

זירת הדריסה. צילום: דוברות המשטרה

ראש עיריית כפר סבא, רפי סער, הוסיף: "הדורס גדע במעשה נפשע את חייו של אדם צעיר שכל חייו היו לפניו, ופעל באומץ לב כדי להגן על הביטחון של כולנו. טרגדיה נוראה ובלתי נסבלת. אני קורא למשטרה לחקור את המקרה ביסודיות ולהפיק את הלקחים הראויים כדי למנוע הישנות מקרים איומים שכאלו".


להצטרפות לקבוצות הוואצאפ של "שרון אונליין"

קבוצת הרצליה לחץ כאן

קבוצת רמת השרון לחץ כאן

קבוצת רעננה לחץ כאן

קבוצת כפר סבא לחץ כאן

קבוצת הוד השרון לחץ כאן

קבוצת כפר שמריהו לחץ כאן

קבוצת כפר יונה לחץ כאן

קבוצת נדל"ן לחץ כאן

לדף הפייסבוק של "שרון און לייין" לחץ כאן

לעמוד האינסטגרם של "שרון און ליין" לחץ כאן