העמותה למען הלהט"ב הגישה לנשיא המדינה יצחק הרצוג את מדד הגאווה בשרויות המקומיות עיריית רמת השרון שדורגה השנה במקום הרביעי במדד, הציגה שיפור משמעותי במדיניות המענה שניתן לאוכלוסיית הלהט"ב המקומית. קיים פורום תושבים גאה בהובלת העירייה וניתנת תמיכה באירועי תרבות רבים המתקיימים לאורך השנה. מלבד רמת השרון, שורה של ערים דורגו במסגרת המדד במקום הרביעי, ביניהם הרצליה.

בעל.ת עסוק, רוצה שיכירו אותך? לקבלת חשיפות שיא בשרון אונליין לחצ.י כאן!

בנוסף, ניתן מענה מקצועי ורחב בשירותי הרווחה העירוניים, בדגש על תחום הדרכות צוותי הרווחה. העירייה מקדמת הקמת בית גאה בשנת 2022 שישרת את התושבים והתושבות הגאים". בימים אלה העירייה עורכת את אירועי חודש הגאווה, כאשר ב-24.6 יערך מצעד גאווה בעיר בהשתתפות אלפי צועדים וצועדות.

מדובר בשיפור מבחינתה של עיריית רמת השרון, אשר דורגה בשנה שעברה במדד של העמותה למען הלהט"ב במקום השישי.

אבי גרובר ראש עיריית רמת השרון: "כשנבחרתי לתפקיד אמרתי שרמת השרון תקדם שוויון לכל מגזר ללא הבדל דת, מגזר, מין, מגדר או העדפה מינית. עשינו שורה של מהפכות על מנת לייצר שיויון ולהכיל ולקבל את כולם. בשביל שיויון צריך להשקיעה משאבים ולקבוע מדיניות וזה מה שאנחנו עושים בארבע השנים האחרונות.

"זה התחיל במצעד שהגיע ביוזמה אזרחית ונתמך על ידי העירייה, אחר כך נוסף דיגלול מלא של כל חלקי העיר בדגלי גאווה, בתעודת זוגיות, בפתיחת תנועת נוער להט"בית, בקביעת תקן מיוחד של עו"ס ייעודי לאוכלוסיה הלהט"בית, בקבוצת תמיכה להורים, בתו תקן עירוני בבתי הספר למיניות בריאה ובית גאה. ההכלה שלנו לא מתחילה ונגמרת באוכלוסייה הלהט"בית. שוויון והכלה היא גם בניית גן ילדים לילדי חב״ד. אנחנו דואגים לכולם".

דני לביא סגן ראש העיר ויו"ר ועדת שוויון וסובלנות: "אני שמח שנפלה בחלקי הזכות לקדם את מדיניות העירייה בכל הקשור לקהילת הלהט״ב.  שמנו בסדר עדיפויות גבוה את צרכי הקהילה, והפכנו לאחת הערים המובילות במתן שירותים ומענה לה. השנה עשינו קפיצת מדרגה נוספת, ואנו עומדים לקראת חנוכת הבית הגאה. כמו כן הגדלנו את מצבת כוח האדם אשר עוטפת ונותנת מענה לקהילה. עיריית רמת השרון רואה בערכי הסובלנות, השיוויון וקבלת השונה כערכים מובילים. אנו  נמשיך לעבוד ולעשות כדי שכל התושבים והתושבות ירגישו בבית".

EYE טק. optometrists. חנות המשקפיים שלך בשרון. 1+1 אבל באמת. *בלי טריקים ובלי שטיקים! החרש 3, אזה"ת הרצליה | נייד 052-2782678 חניה ללקוחות מול החנות

להצטרפות לקבוצות הוואצאפ של "שרון אונליין"

קבוצת הרצליה לחץ כאן

קבוצת רמת השרון לחץ כאן

קבוצת רעננה לחץ כאן

קבוצת כפר סבא לחץ כאן

קבוצת הוד השרון לחץ כאן

קבוצת כפר שמריהו לחץ כאן

קבוצת כפר יונה לחץ כאן

קבוצת נדל"ן לחץ כאן

לדף הפייסבוק של "שרון און לייין" לחץ כאן

לעמוד האינסטגרם של "שרון און ליין" לחץ כאן