עיריית הרצליה במקום הרביעי במדד הגאווה ברשויות המקומיות של האגודה למען הלהט"ב שהוגש לנשיא המדינה יצחק (בוזי') הרצוג.

נעים בעיר 2024. ספורט וכושר בגנים ובפארקים. אפריל-אוקטובר 2024. ההשתתפות ללא העלות | פרטים באתר העירייה

העירייה מובילה מדיניות חיובית ושיפור במענה הניתן לצרכי אוכלוסיית הלהט"ב, תומכת באופן מלא באירועי חודש הגאווה המקומיים ומקדמת אירועי תרבות ומענה חינוכי התורמים לתחושת הביטחון האישי במרחב הציבורי.

מהמדד עולה כי בעירייה פועל רכז לתחום הלהט"ב, היא קיימה הכשרות לצוותי הרווחה בנושא, קיים אחראי ללהט"ב בשירות הפסיכולוגי החינוכי ומועסק בה עו"ס ייעודי עבור מענה לחברי הקהילה.

בנוסף, העירייה אישרה רישום זוגיות לזוגות להט"ב שמקיימים משק בית משותף לצורך קבלת זכויות ושירותים מהעירייה ובעיר קיימת קבוצה של ארגון הנוער הגאה (איגי) במימון ובתמיכה של העירייה.

השקת מדד הגאווה התקיימה ביום ג' (7.6), בבית נשיא המדינה יצחק (בוז'י) הרצוג, ובו נכח סגן ראש העיר ומחזיק תיק הסובלנות והגאווה, עופר לוי.

בשנה שעברה הרצליה היתה במקום התשיעי במדד הגאווה ברשויות המקומיות.

פסחוף ישראלי בהרצליה. פעילויות לילדים נוער ומשפחות

ראש עיריית הרצליה, משה פדלון, בירך על המיקום הגבוה במדד, ואמר: "הרצליה היא עיר פלורליסטית שמורכבת מתמהיל מגוון ורבגוני של אנשים, כשכל אחד מהם הוא עולם ומלואו. כולם שווים ללא הבדלי דת, גזע ומין ואנו נמשיך לעמוד על זכויותיהם של תושבינו באשר הם ולחנך את הדורות הבאים על פי ערכים של סובלנות, קבלה, כבוד הדדי ואהבת הזולת. המאבק של הקהילה הלהט"בית למען קבלת שוויון זכויות מלא, הוא מאבק חשוב וצודק מאין כמוהו".

השקת מדד הגאווה בבית הנשיא. מימין לשמאל: עופר לוי, סגן ראש העיר ומחזיק תיק הסובלנות והגאווה, מיכל הרצוג, רעיית נשיא המדינה, ויצחק (בוז'י) הרצוג, נשיא המדינה. צילום: דוברות עיריית הרצליה.

השקת מדד הגאווה בבית הנשיא. מימין לשמאל: עופר לוי, סגן ראש העיר ומחזיק תיק הסובלנות והגאווה, מיכל הרצוג, רעיית נשיא המדינה, ויצחק (בוז'י) הרצוג, נשיא המדינה. צילום: דוברות עיריית הרצליה.

סגן ראש העיר ומחזיק תיק הסובלנות והגאווה, עופר לוי, אמר: "השנה הרצליה הגיעה למקום הרביעי והמכובד במדד הגאווה של הרשויות המקומיות. אני נרגש מאוד לקבל את התוצאות האלה וכמחזיק תיק הגאווה והסובלנות אני שמח וגאה לחיות בעיר פלורליסטית ושוויונית בה מקבלים כל אדם ואדם באשר הוא. אמשיך לעבוד קשה כדי לתת לכל תושב ותושבת הרגשה של שייכות וזכות לחיות בכבוד. האהבה שייכת לכולםן ולכולנו יש את הזכות הבסיסית להקים משפחה".

מנכ"ל העירייה, עו"ד אהוד לזר, אמר: "עיריית הרצליה עוסקת בהעלאת המודעות לקהילת הלהט"ב באמצעות פרסום והסברה, פעילויות חינוכיות במרחבים השונים, ויצירת פלטפורמות שיבססו את המשך התמיכה לטווח הארוך. אנו מקיימים פעילויות, סדנאות וימי עיון לעובדי העירייה במטרה להגביר את המודעות, ובנוסף, אנו מבצעים מערכים פנים ארגוניים המקדמים את אוכלוסיית הלהט"ב. כך, לדוגמא, איישנו לאחרונה שני תפקידים חדשים – מרכז קהילת הלהט"ב ואחראית גיוון תעסוקתי שפועלת ליישם את מדיניות העירייה בדבר העדפה מתקנת לאוכלוסייה מגוונת, מכלל המגזרים, תוך שימת דגש על אוכלוסיית הלהט"ב".

 

 

 


להצטרפות לקבוצות הוואצאפ של "שרון אונליין"

קבוצת הרצליה לחץ כאן

קבוצת רמת השרון לחץ כאן

קבוצת רעננה לחץ כאן

קבוצת כפר סבא לחץ כאן

קבוצת הוד השרון לחץ כאן

קבוצת כפר שמריהו לחץ כאן

קבוצת כפר יונה לחץ כאן

קבוצת נדל"ן לחץ כאן

לדף הפייסבוק של "שרון און לייין" לחץ כאן

לעמוד האינסטגרם של "שרון און ליין" לחץ כאן