שגיא גז (37) מונה לתפקיד חדש בעיריית הרצליה – סמנכ”ל ייעודי לפיתוח עסקי ושירות לתושב.
הוא תושב העיר, אב לשלושה ומגיע לתפקיד לאחר 8 שנים במספר תפקידי ניהול לא מאוד בכירים, אך בעל ניסיון בעולמות פיתוח עסקי, שירות ומכירות.
בתפקיד החדש הא יתכלל את כל נושא הקשר בין התושב או העסק, לבין עירייה, וייבנו תהליכי עבודה לשיפור השירות (שאינו הצד החזק של עיריית הרצליה).
ראש העירייה, יריב פישר, הודה לסמנכ”ל היוצא, ג’ו ניסימוב, אשר “בשנותיו בעיריית הרצליה היה שחקן נשמה ענק בכל התחומים ומגיעים לו חיבוק גדול והערכה רבה”.
פישר משוכנע שגז הוא מינוי פגז: “כבר התחלנו לפתח את התחום, עם הכנסת מערכות ניטור חכמות לאגפי העירייה, ובניית תפקידים חדשים שעוסקים בתחום השירות לתושב”.
תגובות