נתחיל בווידוי: ככל שהבליינים שומעים על חסרונותיו הבריאותיים של הבורקס, הם מתאהבים בו יותר. ככל שעולה הגיל, חינו של הבורקס עולה בעינם ונעים מאוד לחיכם. חיים רק פעם אחת וגם אם יהיו קצרים יותר, אנחנו מעדיפים אותם עם בורקס.

בעל.ת עסוק, רוצה שיכירו אותך? לקבלת חשיפות שיא בשרון אונליין לחצ.י כאן!

ובאזור השרון, אמרתם בורקס – אמרתם "בורקס טורקי גלילות", זה שנמצא בתחנת הדלק ליד הסינמה סיטי, עוד לפני שהיה שם סינמה סיטי. הטורקי בגלילות משתייך אמנם מוניציפאלית לרמת השרון – אבל ידוע היטב להרצליינים ולכל מי שעובר בכביש החוף באזור לעתים תכופות. זהו מקום רעוע, משהו בין מסעדה לדוכן, שפתוח 24/7, מה שהופך אותו אבן שואבת לצעירים בלילות.

אין בבורקס טורקי גלילות כלום, חוץ מבורקס חם וגם טעים. אם נצטרך לדרג אותו על פי חוויית האכילה, הרי שהדירוג יהיה נמוך, אבל כאן זה לא העניין. דוכן הבורקס הזה עלה על הקונספט של חנויות נוחות, המון שנים לפני הקמתן. מיקום מצוין ונגיש, לרוב אין בעיות חניה ובכל מקרה הרוב עוצרים בצד ולוקחים לדרך.

והבורקס עצמו? בשבת האחרונה היה חמים וטעים כמו תמיד – רק נראה שחלק מהבורקס נחרך יתר על המידה בתנור. לקחנו בורקס תרד גבינה עם ביצה וקיבלנו אותו בתוספת רסק, חריף, זיתים וכל מה שצריך. בורקס בטעם של פעם שמחירו סביר בהחלט: 29 שקלים בצלחת.

מדד הבליינים – 8


להצטרפות לקבוצות הוואצאפ של "שרון אונליין"

קבוצת הרצליה לחץ כאן

קבוצת רמת השרון לחץ כאן

קבוצת רעננה לחץ כאן

קבוצת כפר סבא לחץ כאן

קבוצת הוד השרון לחץ כאן

קבוצת כפר שמריהו לחץ כאן

קבוצת כפר יונה לחץ כאן

קבוצת נדל"ן לחץ כאן

לדף הפייסבוק של "שרון און לייין" לחץ כאן

לעמוד האינסטגרם של "שרון און ליין" לחץ כאן