רפי קדושים עמד במוקד סערת הבחירות המקומיות בהרצליה, זו שהתקיימה לפני ה-7 באוקטובר. קדושים, עבריין מורשע לשעבר ומתמודד למועצת העיר הרצליה מטעם תנועת הליכוד, נחשף עוד לפני הבחירות כאחת מדמויות המפתח בליכוד, שראשי התנועה חפצים ביקרו. לאחרונה פורסם במסגרת תחקיר כי קדושים גם שותף בעסק לא חוקי ליד חורשת הנ"מ.

אל תוותרו על החלומות שלכם! הירשמו לתואר ראשון או שני בשערי מדע ומשפט בהוד השרון. לחצו לפרטים > המרכז האקדמי שערי מדע ומשפט

כעת במסגרת תחקיר של העיתונאית רוני זינגר בתוכנית "זמן אמת" ב"כאן 11", קדושים התגייס במלחמה – גם בלי שביקשתם – כדי לשמור עליכם, והקים מעין מיליציה פרטית של מתנדבי אבטחה חדשים ופוליטיים ברחובות".

בכתבה מאשר קדושים כי הקים מעין משמר משלו, שידאג לביטחון התושבים. לדבריו בכתבה, היעד המרכז הוא להילחם בערביי ישראל, במידת הצורך. החבר'ה, שלא עברו כל הכשרה, מוכנים לכל הקפצה. "אני אומר לך את האמת, כי אם חלילה ייפול לנו מחבל בין הידיים, אני אומר לך שהוא לא ייצא בחיים – זו לא שאלה בכלל".

לדברי קדושים, "הציבור מעדיף שהמחבלים יפגשו אנשים כמוני, כי את – את תברחי. אני לא אברח, זה ההבדל בינינו".

יריב פישר, המועמד לראשות עיריית הרצליה מטעם "יש עתיד" מרואיין בכתבה וטוען בין היתר כי במסגרת פעילות המשמר, קדושים לוקח חלק בישיבות ותדריכים עירוניים, "כי ראש העיר מפחד מהם".

מעיריית הרצליה נמסר בתגובה: "עיריית הרצליה ומשטרת ישראל הקימו כיתות כוננות ומשמרי השכונה בהם מתנדבים למעלה מ-900 תושבים מצויינים, ערכיים ומסורים. העירייה והמשטרה לא יאפשרו בשום אופן את התארגנותם של כוחות חמושים אחרים, מכל סוג שהוא, ופעולתם בשטח העיר".

אסינמטק. אסי דיין. עשור למותו. 9.5-30.5 2024. תרבותית,עיריית הרצליה, סינמטק הרצליה

 


להצטרפות לקבוצות הוואצאפ של "שרון אונליין"

קבוצת הרצליה לחץ כאן

קבוצת רמת השרון לחץ כאן

קבוצת רעננה לחץ כאן

קבוצת כפר סבא לחץ כאן

קבוצת הוד השרון לחץ כאן

קבוצת כפר שמריהו לחץ כאן

קבוצת כפר יונה לחץ כאן

קבוצת נדל"ן לחץ כאן

לדף הפייסבוק של "שרון און לייין" לחץ כאן

לעמוד האינסטגרם של "שרון און ליין" לחץ כאן