“הרובע העשירי”, רובע העסקים והפנאי של רמת השרון, יצא לדרך – וביום חמישי הבא, 20 בפברואר, העירייה מזמינה אתכם לפסטיבל חורף ברובע, כולל דוכני מזון, סנגריה חמה, שוק לילה ואווירה אירופאית.

ברובע הצפוני למחלף גלילות, בין כביש 2 לכביש 20, מתוכננים כ-6,000 יחידות דיור, שלושה מיליון מ”ר לשטחי מסחר ותעסוקה ושתי תחנות מטרו. העירייה פועלת עם רשות מקרקעי ישראל ומשרד התחבורה לפתיחת תחנת רכבת ישראל.

בסוף החודש ייפתח מרכז ביג פאשן גלילות רמת השרון, ואחריו יושקו מגדל הביג למסחר וקמפוס חברת האנרגיה הסולארית סולאר אדג’ וקבוצת עזריאלי.

דייט עם הרובע החדש: חמישי, 20 בפברואר בשעה 16:45 עד 22:00, חניון הרובע העשירי (סינמה סיטי גלילות) רמת השרון. הכניסה חופשית!